niedziela, 26 stycznia 2014

Mini haul zakupowy

Hej, Wszystkim!

Sorka, że tak długo nic nie pisałam, ale jakoś nie miałam czasu i pomysłów. Ale dziś jestem :D Mam dla was mini haul zakupowy(jeśli można to tak nazwać x3) Są to rzeczy zakupione podczas ostatniego tygodnia :) Ok no to zaczynajmy!


 ♥ Koszula z New Yourker. Ach, jak ja uwielbiam te wszystkie koszule ^^
♥ Zwykłe jeansy z Cubus :3


♥ Jegginsy z Zary. W krooopki xD

 ♥ Zwykła, szara bluzka... A taka ładna :o Również z Zary

♥ Koszula do spania z Disney :D Znajdziecie w Riserved ;3

♥ Wspomniane wcześniej kozaki ;3 Daichman ^^

♥ No i wreszcie słownik :D Nareszcie znalazłam polsko-japoński :3 Empik ^^

No, i to tyle :) Dużo rzeczy się uzbierało w ostatnim tygodniu xd Jakoś... tak dużo xDD
Ok to pa pa!
Veve

niedziela, 19 stycznia 2014

Wiatr, mroźny wiatr...


Hej, Kochani!

Dziś z rodzicami wybrałam się na spacerek :) Zaplanowany był Skwer Kościuszki, ale jak tata wyczaił jakiś gości z takimi... spadochronami to od razu chciał iść na plaże zobaczyć xd Wiało tak, że po jakiś 2 minutach nie byłam w stanie oddychać nosem, bo... po prostu mi zamarzł ;-; Dodatkowo piach wymieszany był ze śniegiem, co bardzo dziwnie wyglądało xD Czułam się jak na pustyni! Powyżej fotki wykonane przez moją mamę :)

Potem pojechaliśmy do Tesco, ponieważ tam był Deichman. Mama zdecydowała, że nie mogę chodzić w zimę w wiosennych trzewikach, więc zakupione zostały brązowe kozaki, które postaram się pokazać wam jutro :3 Na szczęście są to buty, które sobie wymarzyłam! Wysokie(sięgają mi tak... pod kolana, może trochę mniej), sznurowane, zamszowe i jeszcze z niskim, wygodnym obcasikiem! Cudo <3 

Na koniec powiem, że mierzyłam sobie dziś włoski i mają już 53 cm! Przez ostatni miesiąc urosły mi 4 cm... według mnie to dość sporo ^^


Po lewej ja na plaży(dzięki moim włosom, możecie wyobrazić sobie jak wiało xd), a po prawej 2 zdjęcia mojego zimowego ogrodu :)

Pa pa! 
Veve

sobota, 18 stycznia 2014

Fryzurki, ombre... czyli po prostu o włoskach ^^




Cześć, Kochani!

Co tam u was? U mnie wszystko OK. W poniedziałek mam angielski, a w środę japoński. Moja mama pracuje do późna, więc jakoś nie przeszkadza mi, że będę miała lekcje w ferie(z resztą moje Panie są bardzo miłe, więc na pewno będzie super ^^). Oglądałam też "Szybkich i Wściekłych 2". Zaczęłam część 4, ale jakoś już nie mam siły oglądać filmu xd

Dziś popaplam Wam troszkę o tym co mam na głowie. Wymyśliłam to u Coco, zresztą ona w tym samym czasie chciała powiedzieć to samo co ja(czyli: "Może zrobię post o fryzurkach i tak dalej"). Także nie zdziwcie się jeśli na jej blogu pojawi się podobny wpis ^^.  Niedawno zrobiłam sobie koczka(zdjęcie powyżej) i stwierdziłam, że nawet mi się podoba. Niestety nie był zbyt wygodny, "opaska" mi spadała, a koczek się rozwalam, ponieważ nie miałam wsuwek xd 

A przed południem zrobiłam sobie ombe :D Niestety kolor ciemnobrązowy, którego prawie w ogóle nie widać :( Może potem nałożę kolejną warstwę tej szamponetki :/ Na pocieszenie moje włosy potraktowałam lokówką :D I uważam, że w loczkach mi ładniej niż w prostych ^^ 

Ok, ja kończę, bo muszę sobie odpocząć xd
Pa pa!

piątek, 17 stycznia 2014

Winter outfit

Witam, Was!

Dziś przygotowałam zimowy outfit :) Byłam u Coco(Jej Blog-KLIK) i fajnie spędziłyśmy czas. Na moment wyszłyśmy na dwór i na dużym boisku tarzałyśmy się w śniegu oraz napisałyśmy na grubej warstwie białego puchu adresy naszych blogów ^^ (co prawda adres bloga Coco się nie zmieścił xD)

♥Kurtka-Cubus
♥Bluzka-New Yorker
♥Rękawiczki-Camaieu
♥Spodnie-Cubus
♥Buty-CCC(firmy Lasocki ;3)
Mam nadzieję, że się podoba ^^

Poza tym bardzo cieszę się, że już są ferie! Nareszcie trochę odpocznę od nauki i szkoły. Coś czuję, że niebawem spotkam się z moją starą przyjaciółką Igą ;*
Ok, to tyle!
Veve

czwartek, 16 stycznia 2014

Inspirations





Hello, world!

Jak tam ostatnie dni przed feriami/weekendem? Mi 18 stycznia zaczyna się 2 tygodniowa przerwa :) Bardzo cieszę się z tego powodu, a najlepsze jest to, że moja mama w drugim tygodniu ma urlop, więc więcej czasu spędzimy razem ^^ Szkoda tylko, że tata wyjeżdża :( Ale dziś mówimy o inspiracjach. Jak pewnie zauważyliście nowa nazwa bloga, nowy nagłówek i wygląd. Mi osobiście bardzo się podoba i mam nadzieję, że wam też ;3 Potem z ciekawości napisałam sobie w google "Inspirations" i wyskoczyły mi fajniutkie zdjęcia! Postanowiłam, że poszukam więcej takich sweet fotek i napiszę o tym post. 

Co tak właściwie nas inspiruje? Mnie z pewnością zdjęcia. Uwielbiam oglądać sobie śliczne fotografie. Na przykład outfitów albo... jakiś pomysłowych ;P Ale kocham też zdjęcia w ruchu. 
A wy? Co lubicie oglądać na fotkach?

środa, 15 stycznia 2014

Experyment & Outfit

Hejka, kochani!

Na sam początek: outfit :)
Jest to strój... No wiem- nie na zimę, ale z pewnością wiosna, wczesne lato ;3
♥Koszula/bluzka-Cropp
♥Bransoletki-Cropp
♥Spodnie-Cubus

A teraz... Wycieczka! A więc dziś wybrałam się z klasą do experymentu... Dokładnie do Pomorskiego Parku Naukowo-Technologicznego, ale chyba aż tak dokładnie pisać nie muszę ^^. W każdym razie było całkiem fajnie. Pokażę wam parę fotek(sorka, że zamazane twarze : /)
Tu moje koleżanki. Od lewej: Wiki, Ania, a nad nią Klaudia(znana też jako Coco) oraz Pati :)
Coś... Dziwnego xD Dzieło Coco

Ja wychylająca się zza Pana Kulki :D
Piękna... Śrubkowa rzeźba xD Dzieło moje, Coco i Wiki <3
No i to chyba na tyle :)
Pozdrawiam!
Veve!

niedziela, 12 stycznia 2014

Dog Show!

Cześć, Kochani!

szczeniaczki...
Co tam u Was? Przepraszam, że się nie odzywałam, ale już mam internet i postaram się pisać codziennie :) Ale przejdźmy do rzeczy:
Wczoraj byłam na wystawie psów! Dokładnie na IV Karnawałowej Wystawie Psów, ale pomińmy ten fakt ;P Najważniejsze jest to, że cała moja rodzina zakochała się w pewnej rasie(łącznie ze mną). Jest to Akita Amerykańska, i to ten pies będzie członkiem naszej rodziny :) Już kiedy zbliżyłam się do potężnego samca widziałam, że jest on bardzo łagodny. Potem wyszły jego 2 małe szczeniaczki, które w dotyku były... no nie umiem tego powiedzieć-MILUSIE! :D O dziwo tatuś bronił swoich młodych, bo gdy inna Akita podeszła do nich, on zaczął ostrzegająco szczekać! No ok ja już nie zanudzam xD 
Pa pa
I dorosły osobnik :)

poniedziałek, 6 stycznia 2014

Nocowanie

Hej, Kochani!

A więc dziś powiem wam trochę o tym co działo się przez ostatnie 2 dni :)

Przyszła do mnie Kaśka i została na noc ;) Było bardzo ciekawie... Pewnie dlatego, że tak dawno się nie spotykałyśmy na noc xD Co robiłyśmy? Cóż nie ma to jak wróżenie sobie z kart Witch xD...Grałyśmy sobie jeszcze w "Życie" w kartach, troszkę pooglądałyśmy stare filmy, przeszłyśmy pół gry "Madagaskar 2" xP, pobawiłyśmy się z moim jeżem, oglądałyśmy "Underworld: Awake" i... spać! No, to ogólnie tyle :) Zrobię z nią wywiad kiedy indziej, bo zapomniałam xD. 

Nie będzie mnie na blogu przez ok. miesiąc, a jeśli już to raz na jakiś tydzień, bo mam płatny internet(ruter) i nie mogę za często korzystać. Normalny net będę miała właśnie za mniej więcej miesiąc :/ No cóż, zdarza się... Może przynajmniej wymyślę jakąś ciekawą notkę na bloga xD

Ok ja kończę ;*
Papa!

środa, 1 stycznia 2014

Biały, milutki i leniwy & kolczasta, energiczna i z charakterkiem!

Witam!

Od razu mówię, że outfitu nie będzie, ponieważ nie było czasu xd A tak w ogóle to jak tam rok 2014? ;D 
Za to przygotowałam wpis o moich zwierzęcych, najlepszych przyjaciołach :) Co nieco opiszę wam ich charakter, zwyczaje itp. Powitajmy więc Fabiana i Lenę!



Lena

Uuuu, języczek ;*
Jest to jeż młody, jeszcze nie skończył roku(pierwsze urodzinki już 14.03.2014r. ... chyba xd). Jest energiczna i ma charakterek! Ale to kochane zwierzę i warto było tak długo przygotowywać się do jej przyjazdu ^^ Wiecie-terrarium, poidełko, miska, domek itd. Wszystko kupowałam sama(włącznie z jeżyczką, za którą zapłaciłam aż 300 zł!). Jeśli chodzi o jej tryb życia, to jest to zwierzę nocne. Nie przepada za światłem i budzeniem jej, jeśli sama nie wstanie. Co je? Karmę dla jeży, dla kotów, którą szczerze woli od tej dla typowej dla kolczaków. Uwielbia biegać w kołowrotku! Ale przepada też za spacerami na podłodze i poznawaniem nowych zakamarków. No... To chyba tyle :) Jeśli chcecie się czegoś o niej dowiedzieć-piszcie w komentarzach!




















Fabian

Tak... To akurat biały, syberyjski leniuch! Dużo śpi, a potem w nocy buszuje! 17 lipca 2014 r. skończy swoje... 15? Tak! Już 15 lat! To niby przeciętna długość życia kotów, ale mam nadzieję, że pożyje dłużej, biorąc pod uwagę to, że chyba nigdy nie chorował i nie wychodzi na dwór. Jeśli chodzi o jego stosunki z Leną-omija ją szerokim łukiem! Chociaż ostatnio prawie się nosami zetknęli, ale zaraz go zabrałam, bo jakby go kochana Lenusia użarła w nosek to by bolało xD. Żywot ma dobry-Tyle mogę powiedzieć :) Jakieś pytania? Odpowiem na wszystkie w komentarzach(chyba, że będzie dużo, to zrobię specjalny wpis :3).