niedziela, 23 marca 2014

✽ Sesja z Kaśką ✽

Witajcie, moi Drodzy!

Udało mi się napisać post, który teoretycznie powinien być w piątek(21 marca), ale jest dziś. Dlatego też będzie dłuższy =3 Ciekawe czy ktoś go przeczyta w całości... 
Aby tekst był przejrzysty co jakiś czas wstawię zdjęcia z dzisiejszej sesji. MAM LUSTRZANKĘ! Nareszcie! W sumie była już wcześniej, ale teraz działa-ładowarka została znaleziona! :D


A więc dziś byłam na sesji zdjęciowej z Kasią, jak wcześniej wspomniałam. Nie sugerujcie się moim strojem-było zimno, ale ja zrobię wszystko dla ciekawych zdjęć x3 Troszkę fotek było robionych jej aparatem, a trochę moim starym Nikonem :) Ale ważne, że są dobre i lepsze od mojego 5 megapixelowego Samsunga. Spodziewajcie się więc lepszej jakości zdjęć :]

A tak w ogóle to mamy już WIOSNĘ! Nie wiem jak u Was, ale u mnie-na Pomorzu jest różnie. W jeden dzień zimno-na przykład dziś było 13 stopni, a na drugi dzień lub nawet za 2 godziny może być już ok. 23 stopni. Ważne, że śnieg nie pada, a na drzewach są już pączki i bazie =3. Jak ja kocham tę porę roku! Wtedy wszystko budzi się do życia, jest coraz cieplej i jakoś tak weselej niż w jesień lub zimę. Poza tym kocham jasną zieleń, pomijając już to, że w maju mam urodzinki(właśnie! Muszę zrobić zaproszenia, bo potem zapomnę xd)!


Ugh, usunęło mi grę ;_; Właśnie włączam sobie The Sims 3, a tu co? Żadnej zapisanej gry. A było tak pięknie! Już studia skończone i moja simka pobrać się miała ;_; I teraz trzeba od początku wszystko zdobywać! I na pewno zapisałam, bo gram nią już od kilku dni i zawsze była... Nic nie instalowałam... Masakra :c



W piątek byłam na dniach otwartych w Gimnazjum nr 1 i powiem tak- NA PEWNO TAM IDĘ! Szkoła stara, ale w bardzo dobrym stanie. Nie wiem czemu ludzie mówią, że okropnie wygląda... Jedyne co mnie martwi to bardzo wysoki poziom nauczania, co oznacza, że muszę się duuuużo uczyć. Ale póki co, muszę zdać test na minimum 38/40 punktów i się tam dostać xD

Ok lecę, na koniec jeszcze kilka zdjęć =]

Wiem ,trochę się zgarbiłam, ale to było zdjęcie z zaskoczenia, nie pozowałam-akurat się odwracałam i starałam się zrobić pozę





Niektóre zdjęcia były robione przeze mnie, inne-przez Kasię :3 Z całego serca jej dziękuję, że poświęciła swój czas na pstrykanie mi fotek i słuchanie mojego zrzędzenia ^^

Pa!
Vevee

poniedziałek, 17 marca 2014

Tylko do testów! + Oszukałam przeznaczenie :D

Hej!

I znów mnie nie było ;_; I nie będzie najprawdopodobniej do testów 6 klas. Będę wchodziła co jakiś czas, żeby zobaczyć jak tam komentarze i poodwiedzać wasze blogi, ewentualnie coś zaobserwować, czy poklikać w banery. 

A teraz opowiem jak to ja, zwykła, szara(dosłownie-dziś miałam szarą bluzkę xD) Vevee znana też jako Basia oszukała przeznaczenie. 
Zaczęło się dzwonkiem na lekcje. Jak zwykle tłum uczniów się pałętał przy klasach. Postanowiłam więc iść obok okien-tam był najmniejszy tłok. Stanęłam przy 2 od ławki oknie po czym zdecydowałam-nie wiem czemu, że pójdę na około. Dziwne nie? 1 krok do tyłu, ułamek sekundy i... bum! Okno się otworzyło, walnęło o ścianę, szyba wyleciała, Coco w krzyk, a za nią inni. Ja osobiście byłam w tak wielkim szoku, że dopiero teraz, po paru godzinach to do mnie dochodzi. 
Gdyby nie ten jeden krok to już by mnie tu z wami nie było i albo szykowano by dla mnie trumienkę, albo leżałabym ze szkłem w głowie w szpitalu. Fart co nie? Jestem katolikiem i uważam, że to dzięki Bogu i Jemu zawdzięczam życie, a na pewno zdrowie. Także oto ja- dwunastolatka, która oszukała przeznaczenie! Ciekawe czy teraz powinnam strzec się autobusów, spadających znikąd samolotów, czy morderczych figurek Buddy- w każdym razie, póki co żyję ;D

Pozdrawiam i miłego wieczoru :3
Vevee

wtorek, 11 marca 2014

Zaległości w blogowaniu

Hej!

Jeśli obserwujecie mojego bloga to pewnie zauważyliście, że od kilku dni nie pisałam. Tak właściwie od 2, ale to i tak dużo xD W każdym razie, czas nie pozwolił mi na spokojne zaplanowanie i napisanie posta. Dlatego też dziś nie mam dla was outfit'u i improwizuję jeśli chodzi o pisanie. Postaram się zadowolić was czymś innym :3 Może na początek odpowiadanie na pytania z ostatniego tygodnia:

1. Masz zamiar uczyć się jeszcze jakiegoś języka?
Odp.: Tak, w gimnazjum mam zamiar wybrać francuski. Poza tym może jeszcze włoski? Hiszpański? Mam wiele języków, których chcę się nauczyć :)

2. Jakie blogi najbardziej lubisz czytać?
Odp.: Chodzi o typ, prawda? Pamiętnikowe, modowe... Chyba tyle.

3. Od kiedy nosisz okulary?
Odp.: Oj, to było bardzo dawno! Ale z tego co pamiętam chyba około 2 klasy.

4. Jaki przedmiot najbardziej lubisz, a jakiego nienawidzisz?
Odp.: Najbardziej WDŻ(nie ma to jak 45-minutowa rozmowa na temat zwierząt z ulubioną nauczycielką), a najmniej... Ech, mam słabą kondycję, więc W-F.

5. Kot, Chomik, Królik, Koń, Ptak, Pies: Uporządkuj te zwierzęta w kolejności od tego, którego najbardziej lubisz.
Odp.: Kot i pies na 1 miejscu potem: Koń, ptak, królik i chomik. Ale wszystkie są fajne <3

6. Na czym robisz desing?
Odp.: Na różnych programach. Gimp, paint, PhotoScape i internetowa stronka Photo Edytor(pixlr.com)

A teraz może wstawię kilka moich rysunków? Niektóre są... fantasy? Np. szaro-zielony wilk :D


Inspirowałam się jednym zdjęciem z neta
Jej imię to Kaira, nie Naira, ale po narysowaniu tego przeszło metamorfozę xD
Ok, to tyle rysunków :)

Dobra ja lecę, bo jeszcze lekcje muszę zrobić (ech xd)
Pa pa!

sobota, 8 marca 2014

❀Photos with Iga❀

Hej!

Dziś duuuużo się działo! Spotkałam się z Igą, ale jakie były przygody! 

Najpierw znalazłyśmy psiaka shit-zu. Myślałyśmy, że to taki jeden z ogłoszenia. Zadzwoniłyśmy, ale już się znalazł. Nie chciałyśmy go tak zostawić, bo miał obróżkę, ale był zaniedbany i się błąkał. Musiał być głodny, bo szukał w śmieciach jedzonka. Planowałyśmy zabrać go i poszukać właścicieli, ale niestety nie dał się dotknąć. Wyszło na to, że powiedziałyśmy o tym pani weterynarz, która zadzwoniła po Ciapkowo. Mam nadzieję, że go znaleźli i, że właściciel się po niego zgłosi.

Potem poszłyśmy do Igi. Pokazała mi jak jej szczurek robi sztuczkę "obrót", trochę się powygłupiałyśmy i wyszłyśmy na dwór, bo Pączek musiała zrobić zdjęcia na konkurs o wiośnie. Troszkę byłyśmy w ogrodzie, ale potem skoczyłyśmy na taką łączkę. Oto rezultaty:





Dziś Dzień Kobiet :D Ale niestety, przedłużać nie będę-jutro o tym napiszę <3

Pa!
Vevee 


środa, 5 marca 2014

Coś dla 6-klasistów

Witam!

Dziś miał być post poważny, dający do myślenia, ale stwierdziłam, że już za miesiąc testy 6 klas i pora na naukę... Oznacza to, że dzisiejszy wpis będzie nieco inny, ale może też pomóc niektórym osobom :3

Chodzi mi o "plan 6-klasisty". Co to takiego? Kawałek kartki z literkami i cyframi. Dokładniej plan nauki. Postanowiłam, że zrobię sobie taki plan, aby nie zawalić się nauką, a mimo wszystko dobrze napisać test, gdyż marzę o dostaniu się do innego gimnazjum. Nie jest to plan całego dnia, a jedynie godziny kiedy mam się uczyć danego przedmiotu. Np.: Poniedziałek- od tej i tej godziny uczę się historii itp.

A co z testami egzaminacyjnymi? Są one krótkie, zrobienie jednego zajmuje może 10-20 minut. Można je robić w wolnej chwili. W soboty lub w niedziele :) Warto by przypomnieć też sobie wiadomości z wcześniejszych klas. Poszukajcie starych podręczników i zeszytów-może nie wyrzuciliście wszystkiego? 

Aby było ciekawiej napiszcie sobie w sobotę lub niedzielę taki "mini quiz" Np. daty i pojęcia do wyjaśnienia. Na poniedziałek zróbcie sobie 10 pytań z j.polskiego m.in. "Co to dopełnienie? Wymieć pytania, na które odpowiada". Na drugi dzień kolejne dziesięć pytań, tym razem z matematyki. Nie będziecie narzekać na brak czasu na rozrywkę tylko krótko, ale porządnie przyswajać wiedzę. Lepiej rozłożyć sobie naukę na mniejsze, a częstsze części niż potem tydzień przed testem kuć non stop. 

Ale jak się zmotywować?

Załóżcie zeszyt 6-klasisty. Piszcie w nim właśnie ten plan, pytania, ale i na końcu zróbcie sobie tabelkę "Moje sukcesy" z nazwami przedmiotów i codziennie odznaczajcie sobie, którego tematu się nauczyliście. To nie wszystko. Dawajcie sobie jakieś nagrody. To działa troszkę jak tresura psa(sorka za określenie, nie jesteście psami xD). Ok zabierasz się do nauki. Ale nie chce ci się tego robić ze świadomością, że i tak osiągniesz tylko tyle, że będziesz z czegoś lepszy, a potem okaże się, że nic nie umiesz, bo zająłeś się czymś innym. Ale już lepiej robić polski kiedy wiesz, że jak nauczysz się powiedzmy interpunkcji to dostaniesz jakiś fajny ciuch lub biżuterię, prawda? I już bardziej skupiasz się na nauce, bo chcesz to zrobić jak najlepiej, aby dostać jak najlepszą nagrodę. 

Dzień testów! Nerwy jak nigdy!

Musisz wiedzieć, że już za niecały miesiąc są testy, od których zależy cała twoja przyszłość. Jednak nie możesz się denerwować! Wyśpij się przed testami. Połóż się wcześnie, ale i wcześnie wstań, bo nie chcesz się przecież szykować "na wariata" jak to moja mama mówi x3 Testy na 8.00? Wstań o 6.30. Zrób sobie włosy, wybierz jakąś śliczną ,białą koszulę, spakuj potrzebne rzeczy-tylko nie zapomnij o legitymacji! Miej też świadomość, że nawet jeśli będziesz miała 0 punktów to przejdziesz do gimnazjum. To troszkę pomaga, ale i tak trzeba napisać dobrze, bo będzie po prostu lepiej. Uniknie się niepotrzebnych kłótni z rodziną i być może trafi się do wymarzonej szkoły. Pomyśl o tabliczce, którą pisałeś. Pomyśl o tych wszystkich plusach i dobrych odpowiedziach w swoim "mini quizie". Lepiej? Pewnie, że tak :3 Na pewno Ci się uda!

Życzę powodzenia wszystkim uczniom 6 klas!!
Vevee :)

wtorek, 4 marca 2014

Outfit~Today we are brown :D

Hej, hej, hej!

Dziś zgodnie z planem mam dla was outfit! Wszystko byłoby idealnie gdyby nie to, że znów robiłam zdjęcia komórką, gdyż ładowarka do Nikona została... zagubiona... Ach, przy tej przeprowadzce wszystko się zgubiło xd


♥Bluzka-Stradivarious(chyba...)
♥Sztruksy-Zara

A tak w ogóle to jak Wam się podoba nowy desing? Odkryłam jak robić półokrągłe nagłówki(gratulacje dla mnie xD)! Mam nadzieję, że docenicie moją pracę, bo sporo mi to zajęło, ale czego nie robi się dla bloga i czytelników? ^^

Byłam dziś w Caffe Anioł na jakimś koncercie piosenek rosyjskich i ukraińskich. Szczerze mówiąc gość śpiewał dobrze, ale nie przepadam za balladami ;_; Trochę mi się nudziło... Dobrze, że wzięłam "Dziedzictwo" :)
A tu ja czekająca pod szkołą :D Byłam 30 min za wcześnie, ponieważ nie spodziewałam się, że brat mnie podwiezie x3

Jutro(niestety) mam konkurs z matmy. Plusem jest to, że nie idem do szkoły... Ale i tak bym nie szła, ponieważ jechałabym na wycieczkę. Ale co poradzić jeśli ma się panią, która wyznacza osoby do konkursu(przez co znaczenie tego słowa staje się nieprawdziwe)? No cóż... Przynajmniej do szkoły pójdę tylko na godzinę i to na 13.00, więc się wyśpię :)

Zostawiam was-może napiszecie coś w komentarzu, bo odkąd pokazałam twarz tylko moi znajomi piszą ;_; Taka zła jestem?

Pozdrawiam 
Veve ♥

poniedziałek, 3 marca 2014

Kolejny nudny post... ale to ostatni taki :3

Hej!

Dziś kolejny post z cyklu "Co u mnie?", ale spokojnie postaram się, aby to był już ostatni =3 W ogóle zabiorę się za bloga skoro już pokazałam twarz :) Czyli:
♥ Zdjęcia będą wykonywane aparatem,
♥ Treść postów będzie wcześniej zapisana i przemyślana,
♥ Więcej czasu poświęcę na wygląd bloga :)

To wszystko co udało mi się(póki co) wymyślić :)

Co robię? Właśnie patrzę jak szczur Pączka liże jej rękę :3 A teraz? Coś pisze *.* Chyba robi matmę... (gadam z nią na skype ;3) O Coco weszła na GG!!! 

Ogólnie znów uzależniłam się od książki... Czytaliście może sagę "Wybrani"? Ja jestem w trakcie 2 części i już się niepokoję, że za szybko ją przeczytam i mi będzie smutno ;_; No, ale już niedługo wychodzi 3 część "Zagrożeni". Mam nadzieję, że to nie będzie ostatnia! 

Powinnam robić matmę... Ale to jest taaaaakie nudne... Wy też macie tak, że zabieracie się do czegoś i nagle ucieka wam z głowy, robi się nudne i zaczynacie zajmować się czymś innym? Ja tak mam zawsze... To zaczyna wkurzać... No, ale ok skończę ten post i zrobię te 1,5 strony.

Z piątku na sobotę była u mnie Coco(KLIK!) i naprawdę dużo czasu zajęło nam robienie zdjęć na Webcam Toy i rysowanie mangi. Wstawiłabym te zdjęcia, ale chcę, aby najpierw Coco pokazała się na blogu. No, bo czemu ja mam pokazywać jej zdjęcia u mnie na blogu skoro i tak sama jeszcze się nie "ujawniła"? No, ale ok co jeszcze robiłyśmy? Leżałyśmy na dywanie czytając śmieszne fragmenty właśnie z "Wybranych". Coś jeszcze? Chyba nieee... Wiem, same nudy, ale tak już jest jak się spotykają 2 koleżanki z klasy :)

Ok, kończę(matma wzywa ._.). Pa pa!

niedziela, 2 marca 2014

Pytania+Ja :3

Witam!

Dzisiejszy post jest wyjątkowy! Przełom powiadam! Pokazuję swoją mordeczkę :D ( w towarzystwie Kaśki x3) . Ale najpierw odpowiem na pytania. Były 2 no,ale cóż, zawsze coś xD

♥Co jest dla ciebie najważniejsze w życiu?
  Rodzina, przyjaźń =3
♥Jaka jest twoja ulubiona piosenka?
   Kanon Wakeshima- Shinku No Fatalism
   Z amerykańskich to Imagine Dragons-Radioactive

A teraz... Ja :D


Nareszcie udało mi się przekonać rodziców co do pokazania się na blogu. To wielki dzień(ale i dzień urodzin mojej kol. Wszystkiego naj :3).  

Co do wyglądu-Taka się urodziłam i nawet jeśli napiszesz hejta nie zmienię swojej twarzy-przykro mi.



Dziękuję za zdjęcie nr 1 i towarzystwo mojemu fotografowi-Kaśce :)

Pa pa :3