wtorek, 29 kwietnia 2014

Co tam u mnie?

Hej!

Znów nie pisałam kilka dni więc ponownie będzie to post "co tam u mnie?"

A więc już chodzę do szkoły, ale od czwartku znowu wolne, bo przecież MAJÓWKA! Cieszycie się? Ja bardzo! W końcu przyjeżdża do mnie odległa rodzina, ale... tata wyjeżdża do pracy :c I wróci dopiero w lipcu! Masakra :/

10 maja mam imprezę urodzinową! Jej :D Niestety z powodu tego, że urodziny mam w środę(7 maja) nie mogę zrobić imprezki w "prawidłowy" dzień. No trudno! 

Jutro przychodzi do mnie Kaśka i zostaje na noc! Obejrzymy Dary Anioła:Miasto Kości, Igrzyska Śmierci i ponownie(bo ja i Kaśka widziałyśmy), ale z moją mamą Niezgodną.

Ech, dziś jakoś nie mam więcej o czym pisać. Powiem jeszcze, że założyłam nowego bloga, o innej tematyce, mianowicie o zwierzakach. Zapraszam: World of Animals

Ok lecę, narka!

środa, 23 kwietnia 2014

Selfies

Hej!

Jak już wspominałam dwa posty temu zrobiłam mnóstwo selfies :) W tym poście pokażę ich troszkę i wspomnę co nieco co się u mnie ostatnio działo. 

A więc jak wiedzą moi przyjaciele, a wy od teraz, w środy mam zajęcia z japońskiego. Moja pani widząc opis Igi powiedziała, że prawie nie mam błędów i bardzo jej się podoba. Potem powiedziała, żebym zrobiła tego zdjęcie, wysłała jej przez Bluetooth, a ona wstawi to na FaceBook'a. Dziwne nie? xD Mój opis Igi będzie sławny! xD


A oto on :3 Jak podejrzewam nikt z was nie skuma o co chodzi, ale cooo tam! Ten rysunek to Iga nieprzypominająca Igi x3

Poza tym wyszłam dziś z Coco na dwór i zrobiłam kilka selfies(znowu xd). A więc już zacznijmy z tymi zdjęciami :D




No ograniczyłam się do 6 zdjęć. I dobrze :D Ok lecę!

Pa pa!


wtorek, 22 kwietnia 2014

♥ Home, sweet home ♥

おはよう!

Ohayō!

Jak tam po Wielkanocy? Miło ją spędziliście? Mam nadzieję :)

Ja po 10 godzinnym powrocie jestem już w domciu. Ech, do Starachowic jechaliśmy 5 godzin, a z powrotem 10, super co nie? Ale trzeba wiedzieć, że zatrzymaliśmy się na jakieś 30 minut, aby... obejrzeć psiaki! Tak, właśnie - wstąpiliśmy do hodowli akit amerykańskich, a ja miałam okazję pogłaskać wielką suczkę i obejrzeć jej malutkie szczeniaczki :) Wielka mamusia prawie ich nie podeptała, ale spokojnie wszystkie całe ;3 Była bardzo spokojna jak na sukę ze szczeniakami. Och, mam nadzieję, że kupimy tego psiaka!

Poza tym przybyło mi troszkę pieniędzy! Jeśli okaże się, że kupujemy psa(a będę to wiedzieć w najbliższych dniach), to kupię jakąś smycz, miskę itp., a jeśli nie(oj, jaka ja będę wtedy smutna!) to może jakieś lepsze terrarium dla Lenki. Teraz tak myślę- wow, jakie to ciekawe czytać o tym na co wydam pieniądze xD No nic, lubię przynudzać ;D

Moja ciocia dała mi taką malutką książeczkę "Żyj pięknie!". Jest to nie tyle książka co można powiedzieć, że "albumik" z cytatami i ślicznymi, słodkimi zdjęciami. Uwielbiam cytaty, szczególnie takie motywujące. Ha, ha! Teraz mam czym was przynudzać xD Wypiszę poniżej kilka cytatów, które szczególnie przypadły mi do gustu i niedługo zagoszczą na mojej tablicy korkowej bądź na drzwiach. ;)

Chcąc odnaleźć siebie, muszę choć trochę z siebie zrezygnować. Émile Victor Duval

Jeśli chcesz żyć dla siebie, trzeba abyś żył dla innych. Seneka

Wszystko jest trudne, nim stanie się proste. Margaret Fuller



Ciesz się życiem i nie porównuj go z innymi. Marie Jean Antoine de Condorcet

Celem życia jest życie z celem. Robert Byrne

Niczego w życiu nie należy się bać. Trzeba to tylko zrozumieć. Maria Skłodowska-Curie

Gdyby nie ciemności nocy, nie umielibyśmy tak bardzo radować się blaskiem dnia. o.Wiesław Szymona

Ok, to chyba na tyle, bo zaraz całą książeczkę wypiszę xD
Napiszcie w komentarzach, które cytaty są dla was najlepsze! Mi bardzo podoba się cytat drugi, trzeci... Wszystkie xd Wszystkie to od dziś moje motto! A raczej... motta? Oj, nieważne c: 

Lecę Kochani, bo Hobbit czeka ;)

Pa pa!

sobota, 19 kwietnia 2014

Już na drugim krańcu Polski

Hej!

A więc, jak pewnie zauważyliście po tytule - jestem na drugim krańcu Polski. Mianowicie w Starachowicach. Spędzę tu święta, a we wtorek wieczorkiem będę już w kochanej Gdyni :) Niestety - nie mam dziś dla Was zdjęć z podróży, bo mądra ja nie pomyślałam o wzięciu kabla do Samsunga -.- . Ale mam Nikona, więc jutro może coś uda mi się wstawić :) Wiele moich selfie wstawię po powrocie. Ech, ile ich było xD
Oczywiście nie obyło się też bez tradycyjnego wstąpienia do McDonald's. Nie powiem, że podróż była przyjemna - tata prowadził, mama przysypiała, a brat słuchał muzyki. Nie miałam z kim gadać :( Dobrze, że Iga do mnie zadzwoniła... choć też długo nie pogadałyśmy :/ No cóż...

Jutro już WIELKANOC :D Z tej okazji życzę Wam wszystkim...

Wesołej Wielkanocy!
Smacznego jajeczka, mokrego Dyngusa(ale nie za mokrego ;3), miłego spędzenia tego dnia i spotkania z rodziną c:

Dobranocka :*

czwartek, 17 kwietnia 2014

Nowe HD

Hi!

Co tam u was? U mnie w porządku ;3 Świetnie czuję się z wiadomością, że już wolne! Chociaż dziś nie miałam najlepszego dnia. Nie chodzi tu o humor, ale słabo mi było i jakoś tak spać mi się chce xd No cóż... 
Byłam dziś w Fashion House i kupiłam(a raczej tata mi kupił :p) nowiutkie trampeczki HD. Mam już jedne, ale powoli robią się za małe i już je zniszczyłam xd Chciałam czerwone, ale jak zwykle nie było. Ach, to moje szczęście do butów xd Jak w ogóle są to nie ten rozmiar. Ale za to w moje oko wpadły czarne. I od dziś będą to moje kochaniutkie butki <3 Chociaż do szkoły będę nosić jeszcze szare, bo nie chcę nowych butów od razu zniszczyć, a wiecie jak to w szkole- wszystko się może zdarzyć.

Ślicznie zapakowane *.*

I na nogach :3

Jak wam się podobają? Piszcie w komentarzach! 

Poza tym była dziś u mnie Coco, z którą obejrzałam uwaga... Króla Lwa! Ach, to chyba moja ulubiona bajka <3 Jak zwykle płakałam :c Jest smutna, szczególnie kiedy tata Simby umiera. Następnym razem zabieramy się za drugą część ;) Miałam spotkać się jeszcze z Igą, ale jak już mówiłam, okazało się, że jadę po buty. Wyszło na to, że spotkam się z nią jutro.

Coś jeszcze? Ach! W sobotę wyjeżdżam do rodziny na święta. Ech, nie lubię tam jeździć xd Chodzi mi o podróż. 7 godzin z Trójmiasta na drugi koniec Polski... Męczące. Nie będzie mnie do poniedziałku... W sumie do wtorku, bo wtedy wracam, a zanim dojadę będzie jakaś 17. Ale może uda mi się jeszcze napisać posta. Mam nadzieję, że będę miała dostęp do internetu, aby móc coś napisać kiedy będę poza domem. Może nawet uda mi się coś opublikować po drodze? 

O! Znalazłam jeszcze jedno zdjęcie z sesji Fabianka. To nie on, a roślinka u mnie na tarasie, a mianowicie winogrona. Nie, nie rosną owoce, ale ładnie zdobią taras :)


Bardzo podoba mi się to zdjęcie, chyba ustawię je sobie na tapetę ^^ A wam? Co sądzicie?

Ok ja już kończę, bo chyba zaraz zasnę xd
Bye!

środa, 16 kwietnia 2014

Sesja zdjęciowa... Fabianka x3

Hej!

Dziś mam dla was kilka zdjęć z sesji zdjęciowej mojego kociaka-Fabiana :* Nie rozpisuję się, bo nie mam co. W szkole to co zawsze, nudaaaa... Pocieszenie- półtora tygodnia wolnego(przerwa świąteczna + testy gimnazjum)!!






Ok, narka <3

środa, 9 kwietnia 2014

Piszę, piszę, piszę znowu!

Hej!

Po bardzo długiej przerwie powracam! Dziś taki krótki informacyjny pościk, ale od jutra będzie jak zawsze :)

A więc testy już minęły i powiem, że nie były takie trudne :3 Całkiem nieźle mi poszło, myślę, że nie będzie mniej niż 35 punktów z tego co sprawdzałam w Gazecie Wyborczej. 

Postanowiłam też, że zrobię jakiś kolaż ze zdjęć uzyskanych w ostatnich miesiącach. Oto on:


Ok, bye ;3

Vevee