środa, 24 września 2014

Co u mnie & ulubione...


Już za niedługo październik! Jak ten czas szybko leci, prawda? Mam wrażenie, że nim się obejrzymy już będzie przerwa świąteczna. A przedtem jeszcze Halloween :D 

Nie wiedziałam, że kiedyś to powiem, ale lubię swoją szkołę. Panuje tam miła atmosfera, a ludzie są mili. Nauczyciele wymagający, ale sympatyczni(a przynajmniej się starają tacy być ^^). Nie żałuję, że zmieniłam gimnazjum.

Ogólnie u mnie wszystko OK. Tajga już kilkanaście dni po operacji oczu, w poniedziałek zdjęli jej kołnierz i szwy. Pani weterynarz powiedziała, że wszystko dobrze się goi, więc jestem w siódmym niebie z powodu tej informacji :) 

A jutro? Jutro mam lekcję dodatkowego angielskiego bliżej niż zawsze. Pani przeprowadziła się i teraz mieszka bliżej mojego domu, więc jeśli będę chciała to mogę iść na lekcję nawet pieszo. Już nie mogę doczekać się dodatkowego angielskiego, ponieważ Pani jest super miła i co ważne, dobrze uczy, a ja lubię uczyć się języków obcych. 

_______________________________________________________________

Pewnie zauważyliście, że ostatnio lubię odpowiadać na pytania i wymyśliłam coś takiego w stylu tagu. Będę pisać moje ulubione, np. jedzenie itp. Mam nadzieję, że Wam się spodoba ten mój pseudo tag ;)

1. Ulubiony kolor?
Jasny zielony i czarny.

2. Zwierzę?
Wilk =3

3. Rasa psa?
Oczywiście akita amerykańska ;3

4. Rasa kota?
Rzecz jasna, że syberyjski.

5.Przedmiot w szkole?
Chyba... angielski i francuski :]

6. Napój?
Herbata Earl Grey.

7. Jedzenie?
Gulasz *-*

8. Słodycze?
Wata cukrowa, mmmm...

9. Aktor / aktorka?
Jensen Ackles, Misha Collins, Shailene Woodley.

10. Wykonawca / zespół?
Imagine Dragons.

11. Pora roku?
Ech, lubię wszystkie, ale chyba najbardziej wiosnę.

12. Zajęcie?
Czytanie i oglądanie Supernatural ^^

13. Vlogerka / Blogerka?
Banshee, jest podobnie szalona jak ja :}

14. Pora dnia?
Ranek(ale kiedy sama się obudzę), ponieważ wtedy jest tak cicho i spokojnie.
\
15. Czekolada?
Milka oreo ^^

Mam nadzieję, że spodobało Wam się :3
Pozdrawiam

wtorek, 23 września 2014

Tag: Tylko jedno słowo



Hey!

Od razu mówię, że jeśli do zrobienia tagu trzeba zostać otagowanym to przepraszam, ale nie otrzymałam wcześniej takiej informacji :3 Poza tym nie liczcie mi emotikonek w odpowiedzi, bo to chyba jasne, że to nie słowa ;)

Bez przedłużeń, zaczynajmy!

1. Gdzie jest twój telefon?
Obok.

2. Twój partner?
Brak.

3. Twoje włosy?
Proste.

4. Twoja mama?
Czerwonowłosa :D

5. Twój tata?
Marynarz.

6. Twój ulubiony przedmiot materialny?
Komórka.

7.Twój sen zeszłej nocy?
Niewiadomy :)

8. Twój ulubiony napój?
Herbata <3

9. Twój wymarzony samochód?
Maserati.

10. Pokój, w którym teraz jesteś?
Mój.

11. Twój ex?
Brak.

12. Twój strach?
Pająki.

13. Kim chciałabyś być za 10 lat?
Studentką ;)

14. Z kim spędziłaś ostatnią noc?
Sama.

15. Jaka nie jesteś?
Łysa ;)

16. Jaka jest ostatnia rzecz, którą robiłaś przed tą, którą robisz teraz?
Myślenie.

17. Co masz na sobie?
Sweter.

18. Ulubiona książka?
...Szkła.

19. Ostatnia rzecz, którą jadłaś?
Lody.

20. Twoje życie?
Ciekawe.

21. Twój nastrój?
Neutralny.

22. Twój przyjaciel?
Loffe ;*

23. O czym teraz myślisz?
Tajga :p

24. Co teraz robisz?
Piszę.

25. Twoje lato?
Upalne.

26. Co jest w twoim telewizorze?
Post.

27. Kiedy ostatni raz się śmiałaś?
Dziś.

28. Kiedy ostatni raz płakałaś?
Dawno.

29. Szkoła?
Nowa.

30. Czego teraz słuchasz?
Pikania.

31. Twoje ulubione zajęcie weekendowe?
Spotkanie.

32. Wymarzona praca?
Weterynarz :)

33. Twój komputer?
Irytujący.

34. Za oknem?
Las.

35. Piwo?
Niedobre. 

36. Meksykańskie jedzenie?
Wyzwanie ;)

37. Zima?
Biała.

38. Religia?
Katolicyzm. 

39. Wakacje?
Szorty.

40. W twoim łóżku? 
Pościel.

41. Miłość?
Ważna.

Mam nadzieję, że wszyscy zrozumieli, na niektóre pytania naprawdę trudno było odpowiedzieć, przez co możecie czegoś nie zrozumieć, więc jeśli coś to piszcie w komentarzach :3

_____________________________________________________________

Wiem, że znów długo mnie nie było, ale nie chciałam pisać 3 zdaniowego posta w stylu "nie mam pomysłu ani zdjęć". Postanowiłam więc, że na pasku gadżetów niedługo pojawi się napis "News" gdzie po prostu będę zamieszczać informacje odnośnie mojej nieobecności, itp.

Pozdrawiam!

czwartek, 11 września 2014

New design

おはよう

Jak pewnie zauważyliście, na blogu pojawił się nowy design. 

Wiem, że ten kot jest tak walnięty, jakby przybył z innego świata, ale chciałam nagłówek wykonany przeze mnie, bez żadnych kolaży itp.

Więc tak, w środowe popołudnie, kiedy nudziłam się w domu narysowałam na kartce takiego kota jak na nagłówku. Ostatnio podoba mi się motyw kotów, a zawsze lubiłam tego z Alicji w Krainie Czarów, więc przerobiłam i oto wyszło takie coś. Osobiście jestem zadowolona, choć wprawdzie nie rysowałam go sama, a używałam narzędzia w gimpie, więc poszłam jak to się mówi na łatwiznę. Ale i tak przy cieniach potrzebny mi był tablet graficzny, więc myślę, że się spisałam - ha ha :)

No także, mam nadzieję, że i wam się podoba nowy design, piszcie w komentarzach, czy tak :3

Dziś taki króciutki post informacyjny :)

Pa pa!
Vevee

środa, 10 września 2014

25 faktów o mnie

Cześć!

Ponieważ jestem chora i siedzę w domu postanowiłam zrobić "25 faktów o mnie". Będzie to dla mnie nie lada wyzwanie, bo nie jestem dobra w wymyślaniu, aż tylu rzeczy o mnie. Bez przedłużania, zaczynajmy!

1. 13 lat skończyłam 7 maja 2014 roku.

2. Kocham muzykę ❤ Słucham wielu zespołów/ wykonawców, ale jestem zwolennikiem Imagine Dragons ❤❤❤
3. Moją ulubioną książką jest seria Dary Anioła.

4. Ulubiony film pełnometrażowy to... chyba Niezgodna.

5. A ulubiony serial to oczywiście Supernatural ❤ Lubię też Ravenswood :)



6. Nie robię zdjęć aparatem, tylko moim kochanym Samsungiem Galaxy S Advance, jeśli kogoś by to interesowało ;3

7. Dużo mówię, dlatego trudno mi mieć długo "focha", bo jakieś maks 5 min. po kłótni już chcę coś powiedzieć tej osobie.

8. Mój ulubiony kolor to limonkowy i czarny.

9. Jestem osobą, która szybko się zmienia. Może nawet nie koniecznie "zmienia", ale szacując, co miesiąc mam 2 nowe zainteresowania itp.

10. Właśnie siedzę w piżamie i co 5 sekund patrzę na widok za oknem :p

11. Ostatnio zastanawiam się czy nie zrobić sobie tatuażu na 18 lat xd Możliwe, że mi się odmieni, ale podobają mi się małe tatuaże na wewnętrznej stronie nadgarstka :)

12. " 7 " to moja ulubiona cyfra...

13. ...A " S " to ulubiona litera.

14. Chcę pojechać do Japonii *-*


15. Nie lubię iPhone'ów. Jakoś wolę Samsungi i Android'a.

16. Mam dobre oceny - geek!

17.  Lubię grać w gry przygodowe / strzelanki. Kocham Tomb Raider i Uncharted.


18. Tworzę animacje na komputerze, a na YT wrzucam czasem Speed Drawing / Painting itp.

19. Mam wadę wzroku - 3. 25 bodajże.

20. Rzadko pamiętam co mi się śni.

21. W przyszłości mam zamiar vlogować.

22. Mogłabym zamienić słodycze na ulubione owoce <3

23. Boję się pająków i innych małych stworzonek. Poza motylami i ważkami.

24. Nie lubię kiedy oglądam film lub po prostu coś robię na komputerze i nagle do pokoju ktoś mi wchodzi i wypytuje co robię.

25. Lubię gulasz :D To moje ulubione danie ❤

Miłego dnia!
Vevee

wtorek, 2 września 2014

First day...

Cześć!

Pierwszy dzień szkoły już za mną... za nami. Wrażenia? Jest całkiem miło, cóż może poza niektórymi nauczycielami. Myślę, że w 11 będzie inaczej niż w mojej starej szkole. Mam nadzieję, że lepiej.


Nie wiem czy wspominałam już o tym, ale jestem w klasie I E - językowej z angielskim(rzecz jasna) i francuskim. Widać, że godzin poświęconych językom obcym jest więcej niż w klasach o innych profilach. 

Cieszę się, że poznałam już 4 nowe osoby: Oliwię i 3 Julie. A tak na marginesie mamy w klasie 6 Julii! No muszę przyznać, że chyba rekord xD

Mimo wszystko trochę tęsknię za starymi znajomymi... Za Coco, Pati, Anią... Ale wszystko się jakoś ułoży, w końcu mieszkamy na tym samym osiedlu :) Plusem jest to, że mam w klasie moją koleżankę Alę, a w klasie teatralnej jest Kaśka, z którą często widuję się na przerwach.


Przepraszam za słabą jakość zdjęć, ale robiłam je wieczorem, przy złym oświetleniu, więc... cóż. Starałam się jak mogłam, żeby je rozjaśnić itd.

Pa pa!