wtorek, 31 grudnia 2013

Krótka przerwa i... sylwester!

Cześć, kochani!

Od razu przepraszam, za moją nieobecność. Miałam problem z internetem, a poza tym wiecie-Święta, przygotowania do Sylwestra i w ogóle. Za dużo na głowie, żeby na spokojnie napisać posta. Także miałam krótką przerwę, ale już postaram się codziennie dodawać coś ciekawego :)

Dziś 31.12.2013 r. ... Koniec roku 2013, początek 2014, czyli Sylwester! Przychodzą do mnie 2 koleżanki- Moja BFF Kaśka i przyjaciółka z klas I-IV Iga. Poza tym rodzice robią parapetówkę, na której będzie m.in. kolega taty z Danii. Przyleciał wczoraj i zostanie jeszcze kilka dni. Cóż... po Polsku nie mówi, więc się musiałam przestawić na angielski, ale nieźle mi idzie :P Wy też macie tak, że przypomina wam się wszystko w ostatniej chwili? No właśnie wczoraj wieczorem uświadomiłam sobie, że nie mam co włożyć na imprezę. Moja mama z resztą też. Wyszło, że tata i wspomniany Duńczyk pojechali na Skwer Kościuszki, a mnie z mamą podrzucili do Riviery(ech ten tłum ludzi xD). Zakupione zostały 2 pary kolczyków dla mamusi, a dla mnie bluzka, legginsy i bransoletki. Całość pokażę wam jutro w outficie :) 
No ja kończę, bo muszę przygotować jeszcze playlistę, a Wam wszystkim z całego serca życzę SZCZĘŚLIWEGO NOWEGO ROKU 2014 I SZALONEGO SYLWESTRA!!!
Pozdrawiam!
Veve

poniedziałek, 23 grudnia 2013

Jutro już wigilia!

Hej Kochani!
 
Jak się czujecie przed wigilią? Ja wręcz wspaniale! Mimo, że jakieś świątecznej atmosfery nie czuję, to wierzę, że jutro będzie lepiej :) Choinka już stoi(pierwszy raz w życiu mam żywą, a nie sztuczną :D), lampki są, pokój też przyozdobiony. Prezenty dla rodziny zakupione i zapakowane. Pozostaje tylko czekać :3 Zapomniałam! Ni przygotowałam kolęd :O Mam nadzieję, że znajdę jakąś płytę xd Jak nie to się puści z internetu, albo... no nie wiem coś wykombinuję :D 

I kolejny nowy dział! AskMe :)Polega on na tym, że zadajecie mi pytania do konkretnego tematu. Np: AskMe: Zimowe dni <--- W komentarzach zadajecie mi pytania dotyczące zimy, jak ją spędzam itp. Będę wstawiała to co tydzień(w poniedziałki) i na końcu pojawią się odpowiedzi do najciekawszych pytań(będzie ich max 10) Już teraz zadawajcie mi pytania, a za tydzień wstawię kolejny temat i odpowiedzi.
Temat na ten tydzień: Święta Bożego Narodzenia i ferie.
Pozdrawiam!

niedziela, 22 grudnia 2013

Poznajcie Moich Przyjaciół! 1#Klaudia

Witajcie!

Chciałabym jeszcze raz podziękować za miłe komentarze w poprzednim poście :) Teraz już naprawdę czuję, że piszę bloga nie na darmo i ktoś ma ochotę to czytać ;3 Pozdrawiam wszystkich, którym podoba się blog!

A teraz wprowadzam nowy "dział" mianowicie Poznajcie Moich Przyjaciół! Będą to wywiady z moimi znajomymi :) 1# Klaudia, u której byłam wczoraj na noc.
Od lewej: Klaudia, Ja :)

Ja: Jak mnie poznałaś i co na początku o mnie myślałaś?
Klaudia: W zerówce... i nic nie myślałam.
Ja: Ok... Twój ulubiony kolor?
Klaudia: Czarny.
Ja: Twoje hobby?
Klaudia: O matko... Moje hobby... Gra na gitarze.
Ja: Gdybyś miała do wyboru watę cukrową, a lody to co być wybrała?
Klaudia: Oczywiście, że lody!
Ja: Opisz siebie w 3 słowach.
Klaudia: ... Nie wiem.
Ja: To 2 słowa xD
Klaudia: Ok, no to Nie Wiem Tego xD
Ja: OK xD Wolisz zakupy z dużą ilością osób, czy samotne czytanie książek?
Klaudia: Zakupy.
Ja: Co zmieniłabyś w swoim pokoju?
Klaudia: Zdecydowanie kolor ścian.
Ja: O czym teraz myślisz?
Klaudia: Ja? Nie myślę xD
Ja: Masz do wyboru 3 zawody: architekt, malarz i projektant mody. Którego za NIC W ŚWIECIE byś nie wykonała?
Klaudia: Hmmm... Ok wykreśl tego architekta.
Ja: Twoje największe marzenie?
Klaudia: Nie wiem. Mam ich dużo :)
Ja: Za co kochasz święta?
Klaudia: Nie wiem... Po prostu je kocham, bo są :3

I to tyle :) Mam nadzieję, że się podoba!
Pozdrawiam!
Jak tam przed Świętami?

piątek, 20 grudnia 2013

Wigilia + Outfit!

 Cześć, Kochani!

Na sam początek chciałabym wam podziękować za te wszystkie miłe komentarze i za to, że mam już 2 obserwatorów! :D Nie wiecie nawet ile to dla mnie znaczy, więc jeszcze raz z całego serca DZIĘKUJĘ!
Poza tym dziś była wigilia klasowa i stwierdziłam, że mogę zrobić outfit, skoro ubrałam już kieckę ;3 
1. Sukienka-H&M
2. Bluzka-Nie mam pojęcia, mama mi pożyczyła xd
3. Podkolanówki-Matarnia(stoisko)
4. Buty- Lasocki(kupione w sklepie CCC)

Mam nadzieję, że się podoba :) Jutro napiszę co nieco o nocowaniu u Klaudii(pozdrawiam). 
Bye bye!

czwartek, 19 grudnia 2013

Nowe hobby :3

Hello!

Nadal nie mam ciuchów na outfit : / Za to chcę powiedzieć wam troszkę o moim nowym... "hobby" jeśli można to tak nazwać x3 A więc są to... włoski! Tak, właśnie-włosy! Zaczęłam mierzyć sobie ich długość, aby wiedzieć ile mi rosną przez miesiąc. Ponadto coraz bardziej interesuję się fryzurami i tak zwanymi ombre. Miałam już taki efekt na końcówkach. Moje blond-różowe włosy trzymały się... hmmm... przez około 2-3 miesiące. Jak coś farbowałam szamponetką.
Takie mam zamiar sobie zrobić

Miałam coś takiego :3
Zdjęcia ombre z google grafika!
Moje pomiary włosów :)

wtorek, 17 grudnia 2013

Zdarza się...

Hej, Kochani!

A więc dziś niestety outfit'a nie wstawię. Nie zapomniałam-nic z tych rzeczy. Po prostu nie mam odpowiednich ciuchów do mojej "wizji". Wszystko poszło do prania ! : o Postaram się jutro coś wstawić... może coś z tego wyjdzie :p Póki co chcę się was zapytać, czy mój blog jest OK. Nikt nie pisze komentarzy(poza moimi znajomymi), nie ma obserwatorów, a licznik odwiedzin się zatrzymuje. Macie może jakieś uwagi? 
Jeszcze jedno! Zmieniłam adres bloga. Jeśli widziałeś kiedyś blog squirrels-diary.blogspot.com jest to ten sam blog ^^
Do jutra! 
Veve

poniedziałek, 16 grudnia 2013

Ostatni tydzień w szkole oraz...

Hej, kochani!

Dziś ostatni poniedziałek w szkole w 2013 roku! Jak się cieszę, że już niedługo święta!! Teraz tylko wtorek, środa, czwartek... i wigilia klasowa w piątek ^^ Czas tak szybko leci, prawda? Dopiero co szłam do 6 klasy, kończyłam 12 lat. Ledwo co zaczął się rok 2013, a tu już za kilka dni 2014 i drugie półrocze. 
Stwierdziłam też, że chyba nudzę was wstawiając tylko jakieś nudne zdjęcia. (smuteczek xd) Chciałabym stworzyć tak dobry blog jak ma Agata "Szczurek" lub Lucy. No może tak dobry nie wyjdzie, ale niech chociaż ma z 1 obserwatora i PRAWDZIWEGO CZYTELNIKA! :) Także... chyba każda dziewczyna lubi outfit'y? A więc jutro wstawię właśnie outfit! :* No, mam nadzieję, że się spodoba! 
Co planuję jeszcze wstawić na bloga:
Moje sposoby na naukę
DIY
AskMe(FAQ)
Może jakiś Tag?
...Cóż to tyle xD Oczywiście to tylko to co wymyśliłam teraz, więc będzie tego duużo więcej ^.- 
Ok jak kończę, bo zaraz kolacja, a potem film "Ghost Rider"(Jak coś bd oglądała po raz pierwszy xD).
Do... napisania!
Veve

niedziela, 15 grudnia 2013

Rysunek, "Klif" i urodziny

Witam!
Dziś pogadam na 3 tematy :) Pierwszym z nich jest moja wyprawa do centrum handlowego Klif. Byłam tam z Klaudią. Moja mama miała za to spotkanie w kawiarence w galerii handlowej, więc jakieś 2 godzinki sobie połaziłam po sklepach ;3 Co kupiłam? Prezenty pod choinkę dla rodziców ^^ No i sobie upragnioną książkę "Sekrety rysunku MANGA" Mark'a Crilley'a. Poza tym ciekawym wydarzeniem była ucieczka przed Św. Mikołajem grasującym na parterze budynku xD

Don't copy!!
2 sprawa: Urodzinki! Czyje? Mojej mamy :* Dostała ode mnie jeden z jej ulubionych kwiatków-goździk ^^ Biały i wyjątkowo dorodny!

I przyszła pora na... rysunek! Postanowiłam nauczyć się rysować realistyczne portrety. Nie rysuję kogoś-używam wyobraźni. Ewentualnie popatrzę na fryzurę itp. Ale poza tym narysowana postać to wymysł mojej wyobraźni ^^ Mam nadzieję, że się spodoba! Napiszcie w komentarzach, czy może być, bo nie wiem czy jest OK. 
Ps.: Tak wiem, że ma za małe lewe ramię, ale to przez krzywe zdjęcie. Uwierzcie-oryginał wygląda lepiej!

Pozdrawiam!
Veve

czwartek, 12 grudnia 2013

O mnie...

Witajcie!
Stwierdziłam, że powiem troszkę więcej rzeczy o mnie, o tym co chcę zrobić :) Nie będę nawijała o czym innym na początku(zrobię to na końcu :D), przejdźmy do...sedna? Chyba tak się mówi xD.
Co chcę zrobić przed 2015 rokiem?
-W wakacje 2014 pofarbować(szamponetką) sobie końcówki,
-Zacząć vlogować,
-Przed powyższym pokazać twarz na blogu(żeby było ciekawiej),
-Kupić psa ^^,
-Pójść do dobrego gimnazjum!(zastanawiam się nad 17...),
Fabian jako Święty Mikołaj :D
-Może do końca tego roku zdobyć jakiegoś obserwatora?
O mnie...
-Mój ulubiony kolor to limonkowy i czarny,
-Moje ulubione zwierzę to wilk(a rasa to leśny i polarny),
-7 maja 2014 roku kończę 13 lat,
-Mój ulubiony przedmiot to... chyba WDŻ(cóż gadamy z panią o zwierzętach całą godzinę ;p),
-A ulubiona pani uczy historii i właśnie WDŻ,
-Mam wielu przyjaciół,
-Mało wrogów,
-A najwięcej osób o nastawieniu neutralnym xD,
-Kocham rysować,
-Jestem otaku(osoba, która kocha rzeczy związane z Japonią),
-Uczę się japońskiego,
Więcej informacji o mnie w dziale AskMe. 
Ukaże się on już niedługo, a póki co troszkę powiem na czym będzie polegał ;3
Co tydzień(najprawdopodobniej w soboty), będę umieszczała AskMe. Każdy post tego typu będzie miał określony temat na jaki możecie zadawać pytania. Np.: AskMe: Zimowe dni. W takim poście zadajecie pytania związane ze spędzaniem przeze mnie zimy, czy ją lubię itp. W każdym następnym AskMe, będę wstawiała wybrane 10 pytań z poprzedniego wpisu ^^
Pozdrawiam i miłego weekendu!
Veve

poniedziałek, 9 grudnia 2013

3 dni bez polskiego! :o

Hej, kochani!
A więc od jutra(chyba xd) do czwartku włącznie, mam zmieniony plan lekcji. Zaczynam 2 razy o 12.45 i 1 raz o 11.30! :3 Do tego zawsze mam tylko 3 lekcje! I 3 dni bez polaka ^^. Czemu? Powodem są próbne testy gimnazjalistów. Dodatkowo, może w środę nie pójdę do szkoły, ponieważ w godzinach lekcyjnych mam zajęcia japońskiego ,a nie mam ochoty odwołać ich z powodu godz. wychowawczej, religii i matmy >.>  O matko muszę jeszcze pouczyć się hiragany! :o 
Ok, ja kończę, bo muszę jeszcze poukładać książki na nowym regale.
Dobranoc!
Wy też macie takie "light'owe dni"?

niedziela, 8 grudnia 2013

Leżakowanie z Fabiankiem ♥

Witajcie!
Dziś pierwsza nocka w nowym domciu ^^ Oczywiście niezbędna była poduszka(jasiek ;3) w mojej nowej poszewce z wilczkiem. Potem śniadanko i się zaczęło! Rodzice pojechali do dentysty, bo tatę coś ząb bolał, a ja zostałam z bratem. Co prawda spał, więc ja sobie leżakowałam z moim koteczkiem w salonie <3 

Niefortunnym zdarzeniem było to, że zgubiłam bardzo ważną kartkę do szkoły ;-; I co teraz? Trzeba było nauczyć się jej na pamięć... Cóż mniej więcej pamiętam co na niej było, więc spróbuję poszperać w Wikipedii.  Mam nadzieję, że coś z tego będzie : /

Mój kociak interesujący się latającymi wróbelkami. 
A wam się przydarzyło ostatnio coś kłopotliwego?
Pozdrawiam  i dobranoc :3
Veve ♥

sobota, 7 grudnia 2013

Przeprowadzka!

Witam!
Dziś nastąpił dzień, na który czekam już rok-mianowicie przeprowadziłam się! :D Jestem mega szczęśliwa, ponieważ mam większy pokój, ogród, nie zmieniam szkoły, mam bliżej do mojej BFF. Także jest więcej + niż - ;3 
Wilczek w śniegu =3 Sweet <3

Druga sprawa to zmiana nazwy bloga. Squirrel's Diary zmieni się na Veve's Diary. Czemu? Ponieważ Veve to część ze słowa Veverka(po czesku wiewiórka) oraz moja internetowa ksywka. Adres się nie zmieni także spokojnie wchodźcie na ten. ^^ Ach! Proszę jeszcze, abyście zwracali się do mnie Veve, a nie Basia ;p.
I trzecia rzecz =P U was też tyle śniegu? U mnie totalna masakra xD Gdybym weszła do ogrodu to chyba by mnie przykryło do pasa! Dobrze, że w domciu ciepełko <3

Co robicie w weekend?

Pozdrawiam!
Veve

piątek, 6 grudnia 2013

Kilka słów wstępu...

Witam!
Na początku chciałabym napisać kilka słów o mnie, o tym blogu.

Będzie to blog o wszystkim. Znajdziecie tu DIY, Outfit'y, troszkę z mojego życia :) Bardzo zależy mi na tym, aby każdy post się podobał. Nie wymagajcie ode mnie zbyt wiele-dopiero zaczynam. ^^

Dlaczego Squirrel's Diary?
Jak pewnie się domyślacie, nazwa mojego bloga oznacza "Pamiętnik wiewiórki". Otóż nazwa ta wpadła mi do głowy po tym jak przypomniałam sobie, że na te urocze stworzonka woła się "Baśka" xD A moje imię właśnie tak brzmi :3 

                           O mnie
Moje imię już znacie. Ile mam lat? Jestem młoda, tylko 12. W domku mam kotka Fabianka, jeżyka pigmejskiego Lenę, i niebawem najprawdopodobniej owczarka niemieckiego. Jeśli chodzi o zainteresowania to zdecydowanie grafika komputerowa i zwierzęta. Jestem również otaku(osoba, która kocha rzeczy związane z Japonią). Szczególnie kocham wilki! Jestem ich fanatykiem! xD Mój charakter nie jest jakiś szczególny: przyjacielska, lubiąca pomagać innym dziewczyna. 

No... Mam nadzieję, że blog się spodoba i niebawem zobaczę dużo pozytywnych komentarzy :)
Miłego wieczoru!
Baśka