poniedziałek, 9 grudnia 2013

3 dni bez polskiego! :o

Hej, kochani!
A więc od jutra(chyba xd) do czwartku włącznie, mam zmieniony plan lekcji. Zaczynam 2 razy o 12.45 i 1 raz o 11.30! :3 Do tego zawsze mam tylko 3 lekcje! I 3 dni bez polaka ^^. Czemu? Powodem są próbne testy gimnazjalistów. Dodatkowo, może w środę nie pójdę do szkoły, ponieważ w godzinach lekcyjnych mam zajęcia japońskiego ,a nie mam ochoty odwołać ich z powodu godz. wychowawczej, religii i matmy >.>  O matko muszę jeszcze pouczyć się hiragany! :o 
Ok, ja kończę, bo muszę jeszcze poukładać książki na nowym regale.
Dobranoc!
Wy też macie takie "light'owe dni"?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

♥ Czytam każdy komentarz i wchodzę na każdy blog, jeśli zostawiłeś / łaś link ♥
♥ Nawet najmniejszy komentarz wywołuje na mojej twarzy uśmiech i motywuje do dalszej pracy :) ♥
Nie zawracam sobie głowy 'obs za obs' . Krótko mówiąc - daruj sobie takie komentarze ♥
♥ Nieuzasadniona krytyka, obraza kierowana w moją osobę oraz spam będą niezwłocznie usuwane
♥ Weryfikacja obrazkowa i moderacja komentarzy wyłączone