Hej, Kochani!
Od wczoraj już wszystko jest normalnie(prawie x3). Chodzę do szkoły, wstaję o 6.20, wchodzę na skype i gadu-gadu... Wszystko to co zawsze ^^ I powiem szczerze, że tak jest lepiej, bo mam dłuższy dzień i nie siedzę non stop przy kompie xd(ale jasne jest chyba, że szkoła mogłaby być usunięta xD).
Od lewej: Japońska wiśnia, cosplay(w tym przypadku z vampire knight) oraz Happy z Fairy Tail :3
Poza tym- przełom! xD Jadę(chyba) na obóz! Dodatkowo otaku :3 Teraz tylko rodzice mojej koleżanki się muszą zgodzić xD Wiecie, pierwszy obóz, warto by pojechać z kimś. Będziemy m.in.: robić cosplay i własną maskotkę Happy'ego z Fairy Tail(takie anime :3 ). Dla mnie- świetnie :D
Skoro już o tych japońskich sprawach- kupiłam Okami!(właściwie to Ookami xD) Gra o białej, japońskiej wilczycy :) Tylko, że xd Muszę ją jeszcze ściągnąć(bo kupowałam na PSN) i z tym problem xd Nie wiem czemu, ale w trakcie pobierania wyskoczyło mi "Zostałeś wypisany"... Wie ktoś może?
No ok, ja spadam :)
Pa pa!


wiem, że komciam starszego posta, ale nie mogę sie powstrzymać, gdy widzę coś z moją najukochańszą grą ever :)
OdpowiedzUsuńCo do problemu z pobieraniem to jeśli nadal go masz, najlepiej wgooglać kod błędu, powinno wypluć jakieś cyferki. Ostatnio nie było jakiegoś wielkiego padu serwerów, więc możliwe, że to tylko chwilowe zerwanie internetu.
Powodzenia życzę w graniu i ostrzegam: ta gra jest długaśna, ale niesamowicie treściwa. Pomysłowość w czerpaniu i przerabianiu motywów z historii i legend Japonii sprawiły, że mózg niejednokrotnie mi wybuchł, a grafika i muzyka do dziś są chwalone nie tylko przeze mnie :) Yay, zawsze jestem podekscytowana, gdy ktoś zaczyna przygodę z czymś, co lubię, zwłaszcza, gdy to coś jest obiektywnie dobre :)
Dziękuję bardzo =3 Poszperam jeszcze google i spróbuję jeszcze raz :] Bardzo się cieszę, że znalazł się ktoś kto lubi tą grę ^^ Pozdrawiam!
Usuń