Witam wszystkich!
Jak zapewne wiecie(albo nie wiecie x3) nasz rodak Kamil Stoch jako pierwszy od 42(chyba) lat zdobył złoto! Zagrano nasz polski hymn, a Stoch odebrał złoty medal i bukiecik kwiatów :D No, to taka krótka entuzjastyczna część posta x3
A tak w ogóle to piję sobie herbatkę w kubku z Euro 2012, gadam z Igą i jeszcze paroma osobami oraz jest 18:55 :3 Szukam sobie kogoś do cosplay'a(zastanawiam się nad Monako z Hetalii), bo chcę zrobić chociaż jeden zanim pojadę na obóz =3
A wy? Co wy robicie?
Zaczęło się 5-dniowe chodzenie do świątyni nauki(a raczej cierpienia xD)-szkoły. Niestety, ale taka kolej rzeczy. No i zapomniałam o pisaniu posta xd Jest 19:33 xd
Zaczęłam jednak oglądać Hetalię. To takie anime/manga. Nie wiem jeszcze czy będę kontynuować anime czy zacznę jednak mangę, ale to całkiem... śmieszne XD
No ok już nie mam pomysłów co wam powiedzieć... przynudzam.
Pa pa!
Ja siedze i sie nudze :)
OdpowiedzUsuńObserwujemy? Jesli tak to zacznij :D
http://everythingwhatlike.blogspot.com/
Ja przez te 5 dni bede bardzo zapracowana ;(
OdpowiedzUsuńmartyna-k.blogspot.com
Ja przez moje 5 ostatnich dni szkoły jestem chora :( nie ciekawie :P
OdpowiedzUsuńJeśli masz ochote zapraszam :)) www.blackelegancee.blogspot.com
Świetny wpis, no i gratulacje dla Kamila :)
OdpowiedzUsuńhttp://stay-positiveee.blogspot.com/
Cosplay fajna rzecz :D Jak uda ci się zrobić to pokaż na blogu :3
OdpowiedzUsuńPewnie ^^
UsuńPróbowałam kiedyś oglądać Hetalię, ale bardzo mi nie podeszła. Widać było, że miała być komedią, ale wyjątkowo mnie nie śmieszyła. A nawet nie dotarłam do tych słynnych gejowskich żaryów, że jakiś kraj spał z którymś innym, więc była unia między nimi.
OdpowiedzUsuńTeż nie lubiłam chodzić do szkoły, w sumie zostało mi to do dziś, nie cierpię zwklekać się rano na uczelnię. W pracy przynajmniej mam miłą atmosferę, proste i jasne zadania i dostęp do wszystkich internetów, więc mogę w przerwie na kanapkę czytać i komciować blogi :)
No widać, że Hetalia to dość chaotyczne anime. Ale dopiero obejrzałam pierwszy odcinek. Co do Monako, to poleciła mi ją koleżanka, więc jeszcze nie za dobrze znam to anime.
UsuńDziękuję bardzo :3
OdpowiedzUsuńZ chęcią pomogę ^^