czwartek, 29 maja 2014

Spotkania i... pierwszy wywiad :3

Hey!

A więc nareszcie znalazłam chwilę na post! 

Po tytule możecie zgadnąć o czym będę dziś pisać ;3 Zacznijmy może od tej mniej interesującej części.

A więc dziś spotkałam się z Igą(nareszcie) i poszłyśmy do Tesco :3 Ja potrzebowałam pióra. a Iga zeszytu i czegoś do pisania. Spodobało nam się to samo pióro, a było tylko jedno takie, więc dałam je Pączkowi. Byłaby smutna :c Ja w końcu wzięłam to co zawsze - czarny długopis. Trudno. Może będzie dostawa i kupię potem, a jak nie to przecież to tylko rzecz :3 Nie będzie tragedii.

Potem przyszła do mnie Ania, z którą przeprowadziłam wywiad. Dużo się śmiałyśmy, trochę czytałyśmy różne artykuły w internecie i kręciłyśmy śmieszne filmiki. Oczywiście nie odbyło się bez głupawki, ale tak jest zawsze jak spotykają się dwie koleżanki ;D

W piątek(jeśli moja mama się zgodzi) przyjdzie do mnie Iga na noc. Na pewno będzie zabawnie :3 Potem zdam relację co myśmy tym razem wymyśliły ;p

Przejdźmy do wywiadu!


Poznajmy Anię(czyli Anchiocha) :D 13-letnią uczennicę 6 klasy, wesołą i szaloną :3

Vevee: Czy piszesz bloga?
Ania: Nie.
V: Czy czytasz blogi?
A: Nie.
V: Jak opisałabyś siebie w 3 słowach?
A: Eemmm... Emmm... (śmiech) mmm... A... Ancioch... cicho, dalej... fajny Ancioch i głupi Ancioch! (śmiech)
V: Ok (śmiech). Pierwsza rzecz jaka kojarzy ci się ze słowem "szkoła"?
A: Pani od polskiego... 
V: Gdzie spędziłabyś wakacje marzeń?
A: Emmmm... W Afryce.
V: Jaki jest twój ulubiony film lub książka?
A: A może być serial?
V: Dobra.
A: Ymmm... Na wspólnej! (śmiech)
V: Spoko(śmiech) Jakie są twoje dwa ulubione przedmioty w szkole?
A: Ee... Muzyka i... plastyka.
V: Jakie jest twoje ulubione imię?
A: Eee... Czekaj... eee... nie mam ulubionego imienia.
V: Ok. Jaki jest twój wymarzony zawód?
A: Aktorka(śmiech)
V: Jakie jest twoje ulubione zwierzę?
A: Kot.

Dobra Kochani, ja lecę ;* Pa pa!

niedziela, 25 maja 2014

Haul prezentowy i zakupowy :3

Hey!

Postanowiłam raz na jakiś czas napisać coś "innego". A ponieważ ostatnio byłam na zakupach, to dlaczego by nie haul? Nie będę przedłużać. Zaczynajmy ^^

♥ bluzka z wilkiem: Medicine ♥ "Mrrr": Cropp(prezent od Coco :3)

♥ Sukienki: SheInSide ♥

♥ Bluzka: Reserved ♥ Buty: CCC ♥

♥ Wisiorek i kolczyki: CCC ♥

♥ Kolczyki i bransoletka: prezent od Sary ♥

♥ Spodenki: Cropp ♥
To "uzbierałam" w ostatnim czasie. Sukienki z Sheinside kupione były już dość dawno, ale nie pokazane na blogu, więc czemu by ich nie pokazać? 

No, ja już lecę, bo muszę się wyszykować do szkoły! 
Pa pa!

wtorek, 20 maja 2014

Plany

Hej!

Dziś nie działo się nic ciekawego o czym mogłabym napisać. Nie mam też pomysłu na post, a więc żeby nie świeciło tu pustkami jak już się zdarzało, postanowiłam napisać o moich planach na maj. 

W piątek idę do Kaśki. O tym pisałam już wcześniej, więc nie będę drążyć tematu. W sobotę po południu namówiłam mamę, żeby wybrać się z Coco na festyn Japonii! Dla zainteresowanych: 23.05 - 25.05 na Uniwersytecie Gdańskim. Wstęp za darmo. Potem chyba skoczymy jeszcze do Riviery ;)

A jakie plany w związku z blogiem?

Chcę wstawić "wywiady" z moimi znajomymi. Właściwie to nie wiem dlaczego i jaki to będzie miało sens - po prostu :p. Na pewno mam w planie sesję(w piątek u Kaśki), więc do końca dni szkolnych w tym tygodniu muszę wybrać sobie jakiś strój ;3 Mam nadzieję, że każda następna sesja będzie jeszcze lepsza niż poprzednia. 

A tu macie jeszcze rysunek Kasi i zdjęcie dzisiejszej ulewy :)

Wiem, troszkę niewyraźne



sobota, 17 maja 2014

Books - ticket to other world

Hello!

Dziś postanowiłam napisać trochę o książkach. Jakie są moje ulubione itp. Jakoś tak zachciało mi się zrobić post tematyczny ;)

Myślę, że książki są lepsze od filmów, choć lubię też czasem obejrzeć jakąś dobrą ekranizację jednej z ulubionych historii. Jeśli najpierw obejrzałam film to stwierdzam, że to zachęta do przeczytania książki. Bardzo często zdarza się, że książka, a jej ekranizacja to dwie inne sprawy. W filmach często pomijają fragmenty, które w książce były jednym z ciekawszych wydarzeń. Dlatego ja albo czytam i ewentualnie czekam na ekranizację, albo oglądam i stwierdzam "chcę to przeczytać" :)


Moją ulubioną książką, a właściwie sagą są Wybrani. Lubię powieści gdzie jest wątek miłosny oraz jakaś zagadka. Aktualnie czytam 3 część - Zagrożeni i czekam na wyjście czwartej. 
W planach mam Dary Anioła. Dwie pierwsze części już dumnie stoją w nowej gablotce i czekają na przeczytanie. Poza tym na mojej długiej liście znajdują się m.in.: Niezgodna, Urodzona o północy, Diabelskie Maszyny.

Czas na autorów. Zdecydowanie C.J. Daugherty. Myślę, że bardzo polubię też Veronikę Roth i Cassandrę Clare. 

Dzięki książką sama dostaję "natchnień" i zabieram się za pisanie własnych historii, których w mojej głowie są tysiące. Jednak nie mam w planach kariery pisarki.

No, myślę, że to by było na tyle :)
Mam nadzieję, że podobał wam się ten tematyczny post.
Pa pa!

piątek, 16 maja 2014

Outfit 8#

Hey!

Jak mówiłam dziś outfit. Nie udało się zrobić lookbook'a. Może kiedy indziej, bo mam zamiar wybrać się niedługo do Riviery, aby kupić kilka ciuszków ;)


♥ Płaszczyk - Stradivarius
♥ Bluzka - Zara
♥ Spodnie - Cubus
♥ Buty - Heavy Duty
♥ Aviatory - New Yorker

Mam nadzieję, że stylizacja się podoba :)
Pa!

czwartek, 15 maja 2014

I love Spring

Ohayō gozaimasu!

Dziś jest chyba jeden z lepszych dni ♥ Dziewczyna z bloga Zosia-Zosiulka doczekała się design'u, który jej obiecałam, spotkałam się z Kaśką, poczytałam troszkę, więc właściwie jedyne co teraz mam w planach to posprzątanie pokoju. Dobry dzień dziś wybrałam, bo po prostu jest ślicznie! Przez ostatni tydzień bez przerwy padało(nawet grad!), a teraz - cudnie! Ptaszki mi tu podśpiewują, co chwilę patrzę na las, który o tej porze roku ma mój ulubiony odcień zieleni. Nie muszę zapalać światła, bo jeszcze słoneczko mi oświetla pokój. Chciałoby się wyjść na dwór, ale już trochę późno. Mam nadzieję, że do jutra ta pogoda się utrzyma.
Co nie, żę cudnie?

Właśnie jutro przychodzi do mnie Klaudia, więc spodziewajcie się outfit'u... hmmm... a może wyskoczę z lookbook'iem? :D Kto wie... Wracając do tematu - zmuszę ją aby zrobiła mi zdjęcia(jeśli to czytasz Coco to strzeż się!). Nie wymiga się od tego - obiecała w końcu :p No, a więc mam nadzieję, że miło spędzimy razem czas, z resztą jak zawsze ♥


Podziwiajcie mój dach xD

Zauważyliście zmiany? Tak, nowy design! Tym razem czerń i biel z zielenią! Tak na wiosnę ;p Mam nadzieję, że się podoba :) Co o nim sądzicie?

Dobra to był taki króciutki pościk. Ja muszę już lecieć, bo jak wspominałam pokój czeka!
Pa pa!

środa, 14 maja 2014

Free time

Hello!

Wiem, że znów zawaliłam nie dodając obiecanych zdjęć z imprezki i nie pisząc przez kilka dni. Cała ja. 

W każdym razie - można powiedzieć, że już mam wolne. Może nie do końca, ale nie chodzę do szkoły. Czemu? Ponieważ w tym roku są u nas misje i całe 3 dni(środa-piątek) chodzimy na 11.30, na godzinę do kościoła. Przewiduję więc dużo spotkań ze znajomymi i oczywiście dużo wolnego czasu. Za pewne przeczytam całą książkę Zagrożeni, a w następnym tygodniu zacznę Dary Anioła:Miasto Kości. Jednak książka potrafi uzależnić... lepiej niż internet... Jak już zacznę to trudno skończyć, chyba że coś mi przeszkodzi - np. obiad itp.

A w sobotę już przychodzi Sara. Wow, jak to szybko mija :) Obejrzymy Dary Anioła... znowu. Chyba się uzależniłam od tej serii xD No nic, każdy ma inny gust. Nie wiem czy zobaczymy coś jeszcze, bo Sara przychodzi do mnie na noc drugi raz i to ostatnio było jakiś rok temu, więc... pewnie będzie duuużo do gadania ;P I dobrze :D 

A za tydzień do Kaśki. Już wiemy co obejrzymy! Intruza i Underworld:Awakeing. Na pewno będzie super :D

W piątek postaram się wstawić outfit, ale nic nie obiecuję :3

Pa pa!

sobota, 10 maja 2014

♥ Dziś impreza ♥

Ohayō!

Co tam u Was? 

U mnie dziś po południu zaczyna się imprezka! Bardzo się cieszę, że spotkamy się w większym gronie, żeby trochę poszaleć. Szkoda, że Sara nie może przyjść, ale trudno. Może za rok? Mam nadzieję, że do 15 się wypogodzi, bo od 3 dni tylko leje i leje xd A jak już słońce wychodzi to za chwilę znowu deszcz. Dobrze, że chociaż nie jest zimno. Ale za to duszno. Myślałam, że będzie burza, a tu nic. Duszno i mokro, jednym słowem okropnie.

Jutro postaram się dodać jakieś zdjęcia :)

Jak już mówiłam w wcześniejszym wpisie, Iga zostaje u mnie na noc. Po raz kolejny obejrzymy Intruza i po raz kolejny dostaniemy głupawy xD Pewnie tak jak z Kaśką pojawią się śmieszne komentarze, więc też je tu opiszę :) Dawno nie oglądałam tego filmu, ale i tak bardzo go lubię, więc za 2 tygodnie, u Kaśki też go obejrzymy :3

Ok lecę.
Pa pa!

środa, 7 maja 2014

13 lat

Hej!

Dziś jest ten dzień. Moje 13 urodziny. Szczerze? Nie czuję różnicy : P Niby się cieszę itd., ale jakoś nie czuję, że to dziś :c Może to przez pogodę? Pewnie tak. 
No, ale nic przejdźmy do rzeczy : p

Nabyłam nowy płaszczyk ze Stradivarius'. Pojawi się w jakim outfit'cie, a mam nadzieję, że niedługo jakiś zrobię, bo dawno już nie cykałam sobie zdjęć xD Nie można zapomnieć o chałwie! Jeśli to jest chałwa... No w każdym razie takie kulki ala wełna. Mój ulubiony słodycz! Mniam :3 

Z powodu tego, że dziś mamy środę impreza urodzinowa odbędzie się w sobotę ;3 Mam nadzieję, że będziemy się świetnie bawić :) Przydałoby się również, żeby pogoda się poprawiła, bo mam zamiar zrobić jakiegoś grilla czy coś. 

Żałuję, że Sara nie przyjdzie, ale zawsze ważniejsza komunia brata niż impreza urodzinowa. Na szczęście poza nią wszyscy będą, a Igunia zostanie na noc :* 

Ten plan nocowania to mam już na jakieś 3 tygodnie : p Z 17 na 18 Sara u mnie zagości, a w następny weekend(po Sarze) idę do Kaśki. Spodziewajcie się więc kolejnych postów typu jakie się pojawiły komentarze podczas oglądania filmów :p Tym razem będzie Intruz(już 2 czy 3 raz będę to oglądać z Kaśką!) i mam nadzieję, że Niezgodna się pojawi.

A właśnie! A propos filmów i książek.
Kupiłam sobie Dary Anioła:Miasto Popiołów :3 Wiem, wiem to II część, ale ustaliłam z Kaśką, że ona mi kupi I na urodziny, a i tak muszę jeszcze skończyć sagę Wybrani. Nie będę wam pisać mojej listy książek do przeczytania, bo nie wiem czy by się skończyła o.O Kocham czytać ♥

Ech, bo się rozpiszę i nikt nie dobrnie do końca : p
Chcę jeszcze przeprosić, że znowu bez zdjęć(wykonanych przeze mnie) i z taką przerwą :c

Ok, lecę! Bay :*

czwartek, 1 maja 2014

Movies, movies, movies

Hej!

Jak mówiłam w wcześniejszym poście, wczoraj przyszła do mnie Kaśka. W tym czasie obejrzałyśmy 2 i 1/4 filmu ;p Tak, niestety 1/4, bo wtedy przyszła jej mama, ponieważ jechały na rowery do Gdańska. 

Jestem zawiedziona, że nie mogłyśmy obejrzeć Niezgodnej, choć w sumie premiera była stosunkowo niedawno, więc może jej jeszcze nie być w internecie, a przynajmniej nie w dobrej jakości. Ale trudno.

Oczywiście jak to ja i Kasia podczas filmu pojawiły się nasze komentarze. Oto kilka z nich:

Dary Anioła: Miasto Kości

"Ale Basia pamiętaj - to naturalny blond!"

"- Jaki on nadwrażliwy
- Tak, ona zniszczyła jego ego.
-Nadwrażliwe ego."

"Ryyyysujeeeemy wąsy"

"Uuuu, niebieski glucik!"

"Już ją przytula?! Dopiero się poznali! Jaki on szybki! o.O"

"Ona zniszczyła jego ego. On się tnie, bo mu smutno."

"Źle mu tą runę narysowała! Jest większa i gdzie indziej!"

Igrzyska Śmierci

"Peeta nie zapłacił pita i go skrzywdzili."

"-Co ona taka różowa? xd"

"-O widzisz, już jest fioletowa! ;D"

"-O blond menel!
-Ale bogaty menel."

"-Co... to... jest?
-Jakieś jaguaro-psy xd
-Bez ogona.
-Tak, jaguaro-psy bez ogona."

"-Nie no, ale kicha! Zginęła bo zjadła jagody. Śmierć bez honoru.
-No niestety. Rozumiem od zabicia, ale od jagód?"

"-Nie no, Peeta jej wszedł w kadr!
-Nic nie widzę, bo Peeta mi wszedł w kadr!
-O nie! Spadaj Peeta z kadru!"

No, oczywiście tego było dużo więcej :) Napisane już traci tą... śmieszność, ale jaką myśmy miały bekę xD

Ok spadam, bo mi się już ziewać zaczyna xd
Pa pa!