Hej!
Muszę przyznać, że mimo okropnej pogody w sobotę, weekend spędziłam świetnie. Dobrze, że dziś, w niedzielę pogoda się poprawiła.
A więc w sobotę około 11 wybrałam się na zakupy do Riviery. Prawda jest taka, że to był pierwszy mój taki wypad autobusem. Mama nie chce mnie puszczać tak daleko, ale akurat wtedy dała się namówić. Zrobiłyśmy z Igą kółko po Gdyni. I mimo, że byłyśmy w Rivierze aż 3 godziny to kupiłam tylko kolczyki za 14, 50 w Orsay. Potem pojechałyśmy do Tesco po lakiery do paznokci. Właściwie to tylko Iga miała kupić, ale w końcu i tak zapłaciłam te 3,50 za granatowy lakier firmy Miss Selene.
Wieczorem wpadła do mnie Kasia i miło spędziłyśmy czas. Zaczęłyśmy oglądać film Persy Jackson i bogowie olimpijscy: Złodziej pioruna, ale nie udało nam się go skończyć. Kiedy indziej :)
Dziś, w niedzielę wybrałam się na spacer z mamą i jej 3 koleżankami, które przyjechały do nas w piątek z Wrocławia. Najpierw pojechałyśmy na bulwar zobaczyć występ mojego brata, który brał udział w zawodach. Potem skoczyłyśmy na Skwer Kościuszki. Skończyło się na tym, że zjadłam 2 gofry i wypiłam mini puszkę Coca Coli (za darmo, ponieważ rozdawali ^^). Jedynym minusem był bardzo silny i zimny wiatr.
![]() |
| Bardzo interesujące zdjęcie puszki po Coca Coli. |
A dziś, około 16.20 wpadnie do mnie Sara. Jeszcze nie wiem co będziemy robić oprócz tradycyjnego dostania głupawki, ale na pewno coś się wymyśli :)
![]() |
| Morświn na Skwerze Kościuszki :p |
Miłej niedzieli!
♥ Vevee ♥


Brak komentarzy:
Prześlij komentarz
♥ Czytam każdy komentarz i wchodzę na każdy blog, jeśli zostawiłeś / łaś link ♥
♥ Nawet najmniejszy komentarz wywołuje na mojej twarzy uśmiech i motywuje do dalszej pracy :) ♥
♥ Nie zawracam sobie głowy 'obs za obs' . Krótko mówiąc - daruj sobie takie komentarze ♥
♥ Nieuzasadniona krytyka, obraza kierowana w moją osobę oraz spam będą niezwłocznie usuwane ♥
♥ Weryfikacja obrazkowa i moderacja komentarzy wyłączone ♥