Cześć!
Jak pisałam kilka dni temu, kupiłam psa. Właściwie to dostaliśmy go, ponieważ suczka ma entropię i nie można jej sprzedać.
Daliśmy jej na imię Tajga. Jest na prawdę słodka, ale też rozrabia. Będzie trzeba oduczyć jej przede wszystkim gonienia kota. Jeśli ktoś z Was miał ten sam problem to jeśli można napiszcie mi w komentarzu jak go rozwiązać. Podejrzewam, że suczka chce się bawić, ale Fabian ma 15 lat i nie jest już taki skoczny...
Tajga ma 3,5 miesiąca i jest rasy akita amerykańska :)
Ojej, ciężko zazdroszczę, ja nie mogę mieć pieska, bo w dni robocze jestem poza domem około dziesięciu godzin, więc tylko oglądam zdjęcia i cudze czasem głaszczę :<
OdpowiedzUsuńTajga jest śliczna, podobają mi się zwłaszcza te białe skarpetki, jak elegancka dama w białych pantoflach i rękawiczkach do łokci.
Jaka słodka! Kotek również jest uroczy ;) Mój pies ciągle goni mojego kota i również nie wiem, jak go tego oduczyć ;/
OdpowiedzUsuńPozdrawiam
kikaa-blog.blogspot.com - kliik! ♥
Jaka słodka <3
OdpowiedzUsuńhttp://perypetieoliwii.blogspot.com/
Urocze zwierzaki :)
OdpowiedzUsuń