czwartek, 27 lutego 2014

Tłusty Czwartek

Mniam, mniam, Kochani! 

Dziś mamy Tłusty Czwartek! Oraz Międzynarodowy Dzień Niedźwiedzia Polarnego(Ratujmy białe misiaki!). Oznacza to, że zjadłam dziś pączka(nie Igę, pączka takiego do jedzenia) x3. Oczywiście nie można zapomnieć o ciepłej herbatce <3

Z okazji tego dnia mam dla was ciekawostki o Tłustym Czwartku!

♥ Dzień, w który wypada Tłusty Czwartek jest zależny od Wielkanocy.
♥ Istnieje przesąd, że jeśli ktoś nie zje w ten dzień nie zje ani jednego pączka w dalszym życiu nie będzie    mu się wiodło.
♥ Około XVI wieku w Polsce zaczęto jeść słodkie pączki.

A tak w ogóle to jutro mamy już piąteczek i ostatni dzień lutego! To oznacza, że jutro na moim blogu pojawi się nowy, wiosenny design :) Już dziś zacznę tworzyć :3 

A najlepsze jest to, że wszystko mi się układa. Życie staje się spokojniejsze, już tak nie kłócę się z rodzicami i babcią, mam wrażenie, że jestem ciut lubiana bardziej w klasie, także użalać się nie mogę ;3 

Wy też się cieszycie, że jutro już piąteczek?

  Ok to taki króciutki pościk.

Pa pa!

środa, 26 lutego 2014

Szkoła-miejsce nauki, czy znęcania się?

Zgodnie z planem dziś post "z sensem".

"Szkoła-miejsce nauki,czy znęcania się?" to dzisiejszy temat. Zadawaliście sobie kiedyś pytanie dlaczego tak naprawdę nie lubicie szkoły? Oczywiście jest to możliwe, że z powodu lenistwa, ale na przykład ja nie lubię chodzić do szkoły, ponieważ nie lubię mojej klasy. Dlaczego? Bo moja klasa składa się z osób, dla których liczy się tylko wygląd i to, że masz uwagi. Jeśli np. nie masz facebook'a lub nie chodzisz na wagary jesteś wyzywany... no po prostu odstawiony od klasy.

Jak sobie z tym radzić?

Dla mnie zwyczajnie nie obchodzić się tym. Wiem, że to trudne, ale da się zrobić :) Na pewno w każdej klasie jest ktoś, chociaż jedna osoba, która cię lubi i ma podobną sytuację. Zaprzyjaźń się z nią i razem stawcie czoła problemom. 

Pod żadnym pozorem nie stawaj się na siłę jednym z nich!

Nie, nie staraj się na siłę dołączyć do kręgu "tych fajnych". Po pierwsze: nie jesteś sobą, po drugie: twoja rodzina zauważy od razu, że zachowujesz się gorzej niż kiedyś(np. przeklinasz) przez co mogą być niechciane domowe kłótnie. 

BĄDŹ SOBĄ! PAMIĘTAJ! TO NAJWAŻNIEJSZE <3


Ci odstawieni od klasy to głównie te osoby, które dobrze się uczą i nie chcą mieć problemów. Są miłe i pomocne. Jeśli mają taki charakter to na pewno dostrzegą w innych coś złego, a nie będą wzdychać i mówić: "Jak ja bym chciała być jedną z nich!". Przyjrzyj się wrednej osóbce i pomyśl: "To, że tak się zachowuje, szpanuje swoją wrednością jest żałosne. Lepiej się uczę i dobrze. Teraz będę kujonem, a ona klasową gwiazdą, ale za parę lat ja będę jeździć mercedesem lub mieć wspaniały dom, pracę i rodzinę, a ona zostanie sama, bez niczego, bo nie zda." To pomaga! Przynajmniej mi :3

Podstawowa zasada, aby owa osoba nie miała z ciebie beki:
NIGDY NIE DAJ JEJ SIĘ ZEZŁOŚCIĆ! 
Dla niej to, że ty płaczesz lub wkurzasz się to radocha. 
Ignoruj ją, nie reaguj na jej zaczepki-w końcu jej się to znudzi: "Bo po co znęcać się nad osobą, która w ogóle nie reaguje? Przecież nie ma śmiechu!".

Może trochę pomogłam?
Jeśli tak to pisz w komentarzu!

Vevee

wtorek, 25 lutego 2014

❀ Outfit 5~Howling to the moon ❀

Hejka, Kochani!

Dziś jak zwykle we wtorki przygotowałam dla was outfit! Dzisiejszy nazywa się "Howling to the moon". Jest to strój już na cieplejsze dni, a ponieważ u mnie już takie są postanowiłam zrobić właśnie ten outfit.



♥Bluzka- wiem, że kupowana za granicą, ale firma to THE MOUNTAIN
♥Spodnie-cubus

Miałam zrobić strój również z butami w dodatku w moim ogrodzie, ale nie łapałoby mnie całej także :c Może za tydzień!

Ok, narka ;3
Veve

poniedziałek, 24 lutego 2014

☼ Mondays ☼

Witam!

Przez 2 dni się nie odzywałam. Czemu? Ponieważ w sobotę czasu nie było, a w niedzielę nie było z kolei żadnych pytań, poza tym wybrałam się z mamą i babcią do kina na Pompeje. Film był w 3D i bardzo mi się podobał. Polecam =3

Jak na poniedziałki to całkiem nieźle zniosłam ten dzień. Może dlatego, że na polskim + na przyrodzie + i 5 ze spr, a na infie 6 i 5. Poza tym W-F był lekki, ponieważ tylko tańczyłyśmy ^^ 

Ostatnio była u mnie Iga i robiłyśmy sobie przeróżne fryzurki =3 Jakoś skłoniła mnie do tego, żeby uczesać się w kiteczka. Jak ja dawno nie miałam kucyka xd Chyba z parę lat!


Oto ja... a raczej mój kiteczek xD

No ok, to taki krótki pościk.
Bay!

piątek, 21 lutego 2014

Recenzja 1# Kaichou wa maid-sama

Ohayou!

Dziś pierwsza moja recenzja! Na początek powiem, że będę recenzować raczej anime/mangę, książki i gry. No bo poco mam recenzować kosmetyki, skoro ich zwyczajnie nie używam?

Na początek chcę powiedzieć wam co myślę o anime "Kaichou wa maid-sama". Jest to moje ulubione anime, więc spodziewajcie się oceny wysokiej ^^
Anime opowiada o 16 letniej uczennicy liceum Seika, Misaki Ayuzawa. Jest ona bardzo surową przewodniczącą rady uczniowskiej. Chce stworzyć idealne miejsce dla dziewcząt w szkole, która niedawno stała się szkołą dla obu płci(wcześniej było to wyłącznie liceum dla chłopaków). Chłopcy widzą ją jako czyste zło, wcielonego diabła. Jednak pracuje też jako pokojówka w kawiarence! Utrzymuje to w tajemnicy. Jednak pewnego dnia chłopak, którego szczególnie nie lubi- Usui Takumi zobaczył ją jak pracuje. No i jak ja to mówię: "przykleił się" do naszej Misy. Więcej nie powiem, obejrzycie sobie x3

Anime ogólnie bardzo mi się podoba. Fabuła jest według mnie genialna, postacie ładne i pomysłowe, chociaż jeśli miałabym się do czegoś przyczepić(bo wszystko ma jakąś wadę) to kreska mogłaby być lepsza. Z boku postacie nie wyglądają najlepiej, ponieważ mają za bardzo "trójkątne" brody. Ale można się przyzwyczaić. Jest to też komedia romantyczna więc mój ulubiony gatunek <3

Podstawowe informacje:
♥Tytuł: Kaichou wa maid-sama Po polsku oznacza prawdopodobnie(bo tłumaczę samodzielnie x3) Przewodnicząca to pokojówka czy coś w tym stylu =3
♥Rok wydania: 2010
♥Ilość odcinków: 26
♥Możecie obejrzeć na: anime-shinden.info(ja tam zawsze oglądam)


♥Moja ocena: 9,5/10 - ujęłam za wygląd postaci z profilu.

Pamiętaj! Każdy ma swój gust! Mi to anime się podoba i nie zmienię swojej decyzji, więc nie życzę sobie hejtów. Ja uszanuję to, że ty możesz tego nie lubić, więc ty uszanuj to, żę mi się podoba :)

czwartek, 20 lutego 2014

Co tam u mnie?

Hej, Moi Drodzy!

Chcę z zaszczytem( xD) poinformować, że jestem już zdrowa i wracam na bloga :) Dziś w planie było co? Dowolny temat. No i dobrze się złożyło, ponieważ chcę wam powiedzieć co nieco co się działo, kiedy mnie tu nie było. Może od momentu kiedy zachorowałam(bez obaw, będzie krótko i na temat ;3)
A więc... to wdychałam xd
A więc w środę bardzo chciałam iść do szkoły, bo to już 6 klasa, a były zdjęcia! >.< Niestety, nie byłam w stanie. No cóż. Poza tym przez 3 dni oczy mi tak łzawiły, a katar był okrutny, że z pozoru krótki czas dłużył się godzinami. A więc walentynki też przesiedziałam w domciu. Właśnie w dzień zakochanych miałam iść do mojej koleżanki- Igi(zwanej też pączusiem, ale to przezwisko tylko na mój użytek x3). Na szczęście wyczytałam o magicznej recepturze-czosnku z solą! Tak! Czosnku z solą! Mikstura polegała na tym, że do garnku z wodą wsypywało się 2 łyżki stołowe soli i wyciskało 2 główki czosnku. Potem podgrzewało się(tak, aby parowało) i wdychało się parę. Naprawdę pomaga!
 Dzięki temu w sobotę odwiedziłam moją koleżankę. A jutro ona przychodzi do mnie xP Co jeszcze... Wczoraj miałam japońskie i tańczyłam z moją Panią do utworu B'z(taki zespół). Było całkiem ciekawie XD
Poza tym robi się cieplej. Znaczy... dziś akurat nie jest za ładnie, ale we wtorek było cudnie <3
Oto dowód =3

A wiecie, że dziś mamy Światowy Dzień Sprawiedliwości Społecznej?
Mój kot <3

No ok, ja was już nie zanudzam ;3

Pa pa!

piątek, 14 lutego 2014

Choroba... I nici z posta!

Witam!

Od razu mówię, że nie będzie mnie przez parę dni, ponieważ zachorowałam. Złapałam okrutny katar. Przepraszam, że wcześniej nic nie mówiłam! 

Dam znać jak wyzdrowieję, ponieważ łzawią mi troszkę oczka i w ogóle nie mam pomysłu na post ^^
Pa pa!

wtorek, 11 lutego 2014

Outfit~ Tiger blouse

Hej, Kochani!

Zgodnie z planem pisania bloga, dziś mam dla was outfit! Jest to zwykły dwu-częściowy strój składający się z spodni i bluzki. Następnym razem przygotuję coś ciekawszego z kolczykami i naszyjnikami :)


♥Bluzka- New Yourker
♥Spodnie- Cubus

Poza tym, jutro mamy zdjęcia w szkole! Nie mogę się doczekać. Chyba rano wejdę do wanny i jeszcze raz się umyję. W końcu to ostatnie zdjęcie klasowe w tej szkole(jeśli zdam x3) Oddali nam też próbne testy 6 klas. Całkiem nieźle, miałam 30 na 40 punktów. Jestem z siebie dumna, zwłaszcza, że nie uczyłam się do niego tak dużo jak powinnam.

Nie zapominajcie zadawać mi pytań w komentarzach! Odpowiedzi pojawią się w niedzielę!

To już ponad 1000 wyświetleń :D Bardzo dziękuję, że wchodziliście na mojego bloga =3

Ok do jutra!
Veve

poniedziałek, 10 lutego 2014

Zaczęło się 5-dniowe chodzenie do szkoły

Witam wszystkich!

Jak zapewne wiecie(albo nie wiecie x3) nasz rodak Kamil Stoch jako pierwszy od 42(chyba) lat zdobył złoto! Zagrano nasz polski hymn, a Stoch odebrał złoty medal i bukiecik kwiatów :D No, to taka krótka entuzjastyczna część posta x3

A tak w ogóle to piję sobie herbatkę w kubku z Euro 2012, gadam z Igą i jeszcze paroma osobami oraz jest 18:55 :3 Szukam sobie kogoś do cosplay'a(zastanawiam się nad Monako z Hetalii), bo chcę zrobić chociaż jeden zanim pojadę na obóz =3

A wy? Co wy robicie?

Zaczęło się 5-dniowe chodzenie do świątyni nauki(a raczej cierpienia xD)-szkoły. Niestety, ale taka kolej rzeczy. No i zapomniałam o pisaniu posta xd Jest 19:33 xd 

Zaczęłam jednak oglądać Hetalię. To takie anime/manga. Nie wiem jeszcze czy będę kontynuować anime czy zacznę jednak mangę, ale to całkiem... śmieszne XD

No ok już nie mam pomysłów co wam powiedzieć... przynudzam.
Pa pa!

niedziela, 9 lutego 2014

Sunday

Hej, Kochani!

Jak ten czas szybko leci! Dopiero co zaczynał się weekend, a teraz już się kończy. Było tak dobrze pospać sobie nieco dłużej niż do 6.20. Niestety, jutro już szkoła... w dodatku najcięższy dzień. Mamy na 8.00, lekcji jest 7, 2 j.polskie, informatyka, a po lekcjach mam jeszcze dodatkowy angielski. Z tego wynika, że czas wolny mam dopiero po godzinie 17.30. Przez to w niedzielę z reguły mam zły humor i nie jestem skora do spacerów lub innych zajęć. Spędzam czas przy lekcjach i lekturze. 
Mimo wszystko staram się uświadomić sobie, co w tym tygodniu czeka mnie dobrego. Od razu lepiej. 

Jest to pewna motywacja. Jeśli wy też macie zły humor przed szkołą spróbujcie mojego sposobu... Może pomoże? :)
A więc wracając do tematu: Pomyśl o miłych rzeczach, które czekają cię w tym tygodniu. Na przykład ja, myślę o tym, że już w środę mam japoński, a w piątek idę do Igi na walentynki! Poza tym do szkoły chodzi się tylko przez 5 dni. Poniedziałek potem już wtorek, zaraz za tym środa, czwartek, piątek i weekend! Co jeszcze? We wtorek mam tylko 3 lekcje (+ basen), a w dodatku na 10.45. No, a więc to chyba tyle rzeczy, które mogą sprawić ten tydzień lepszym :)

Możliwe, że ta metoda troszkę wam pomoże, ale nie obiecuję, bo na mnie działają różne, dziwne rzeczy xD Ale spróbować nie zaszkodzi(oczywiście jeśli chcecie) ;3

No, ja spadam, bo muszę czytać lekturę =]
Pa pa!

sobota, 8 lutego 2014

25 faktów o mnie

Hello!

A więc dziś postanowiłam zrobić "25 faktów o mnie" :3 Mam nadzieję, że post będzie się podobał i dowiecie się o mnie ciekawych rzeczy. Bez przedłużania- zaczynajmy!

Ja na poręczy :o

1. Nie potrafię się długo złościć. Po prostu muszę z kimś rozmawiać, nie mogę siedzieć w milczeniu w pokoju.

2. Jednym z moich większych marzeń jest posiadanie popularnego bloga.

3. Ale przed tym kupno psa i założenie kliniki weterynaryjnej :)

4. Oszczędzam na terrarium dla mojej jeżycy, ale cały czas podbieram jakieś drobne ze skarbonki >.<

5. Kiedy będę dorasła, miała dom i rodzinę chcę mieć: kota, psa, 2 szczury... może wciśnie się jeszcze papużkę :D

6. Nie lubię wiązać włosów. Uważam, że w takich fryzurach wyglądam okropnie xd

7. Lubię kiedy w pokoju jest zielono. A szczególnie brązowo-zielono.

8. Lubię skórzane kurtki, torby i trzewiki :3

Mój kot i jego zabójcza poza ;D

9. Uwielbiam robić zdjęcia. Zwierząt, czy ludzi- nie ma różnicy.

10. Chcę zmienić gimnazjum. Muszę napisać dobrze test szóstoklasisty p.p

11. Wbrew pozorom lubię gry typu Uncharted i Tomb Raider.

12. Mam zamiar przerobić jedną z moich starych białych bluzek, tak, aby miała przejście z niebieskiego do białego.

13. Kiedy włączam komputer pierwsze co robię to: wchodzę na bloga, you tube i deviant art. 

14. Kiedy robię coś w grupie mogę sama czegoś nie dostać, ale inni muszą to mieć- czyli chcę każdego uszczęśliwić :)

15. Bardzo chcę pokazać twarz na blogu.

16. W mojej klasie tylko ja i moja koleżanka nie mamy FaceBook'a xd

Łabądek <3

17. W przyszłości chcę umieć mówić po: japońsku, angielsku, włosku, francusku i... hiszpańsku :D Póki co umiem tylko japoński i angielski(nie zapominajmy o polskim x3).

18. Zawsze chciałam mieć żakiecik do kolan z paskiem i dużymi guzikami :p

19. Boję się latać samolotami, ale to lubię xD

20. Marzę, aby moja koleżanka z Ameryki do mnie przyjechała i zobaczyła Polskę :)

21. Mam naturalne ombre. Nie wiem czemu, ale bez żadnych farb moje włosy u góry są bardzo ciemne, a końcówki mam mega jasne o.O

22. Tylko ja w całej klasie jestem leworęczna.

23. Kiedy tylko skończę 15 lat, mam zamiar iść na wolontariat do schroniska dla zwierząt.

24. Moją ulubioną rasą psa jest owczarek niemiecki i akita amerykańska.

25. Kocham moje małe grono prawdziwych przyjaciół :3 Reszta to raczej znajomi.

A to ja jeszcze w moim starym domu :3

I to by było na tyle =]
Mam nadzieję, że się podobało!
Pa pa!

piątek, 7 lutego 2014

Plan pisania-tak, aby was nie nudzić :)

Hey!!

Co tam u was? U mnie wszystko OK, nareszcie weekend! Jutro idę do koleżanki na jej imprezkę urodzinową ;) Kupiłam jej piórnik i czekoladki :D 

Często zdarza mi się, że wchodzę na bloga i piszę posta praktycznie wymyślając go na poczekaniu. Pomyślałam, że każdego dnia tygodnia wstawię post na inny temat. A oto plan:

♥ Poniedziałek- Dowolny temat
♥ Wtorek- Outfit
♥ Środa- Posty dające do myślenia, bardziej poważne
♥ Czwartek- Dowolny temat
♥ Piątek- Recenzje
♥ Sobota- Dowolny temat+zdjęcia w plenerze
♥ Niedziela- Odpowiadanie na pytania

Odnośnie niedzieli- tak, a więc przez cały czas zadawajcie mi pytania, a ja po prostu odpowiem na wszystkie w niedziele :) 
Realizować mój plan zacznę od poniedziałku, ale nie wiem jeszcze czy wypali. Zobaczy się :)

Poza tym już zaraz zacznę zmieniać wygląd bloga. Tym razem będzie pastelowo :3 Przynajmniej tak planuję- blady róż i inne delikatne kolorki.

No to taki krótki pościk :3
Pa pa!

czwartek, 6 lutego 2014

Outfit ~ Mickey Mouse + AskVeve

Hej, Wszystkim!

Dziś mam dla was outfit ~ Mickey Mouse :D Poza tym pomyślałam o zrobieniu "AskVeve" :3 Chciałam również podziękować za miłe komentarze przy poprzednim poście. Miło, że podobają wam się moje psychologiczne wpisy :) 

Outfit



♥ Bluza/Bluzka- SheInSide(wreszcie moja upragniona bluza dotarła :D)
♥ Jegginsy- Zara

Mam nadzieję, że się podoba :)

AskVeve

Jako, że troszkę tych komentarzy już jest(ok. 50 bez moich odpowiedzi) pomyślałam, że może chcielibyście zadać mi kilka pytań? Także postanowiłam zrobić "AskVeve" Zadawajcie mi pytania odnoście różnych rzeczy- w dziedzinie blogowania, może ulubione(kolor itp.)? Jeśli będą minimum 4 pytania zrobię post zatytułowany "AskVeve: Odpowiedzi". Jeśli nie- odpowiem na pytania w komentarzach :) Czekam tydzień! Czas: Start!

Zapomniałabym! Aktualnie dyskutuję z rodzicami o pokazaniu twarzy na blogu. Nie wiem jeszcze czy się zgodzą, ale chcę też wiedzieć, czy wy chcecie, abym się pokazała. Co o tym sądzicie?

Ok to narazie!
Veve

środa, 5 lutego 2014

Friendship are so important


...Friendship are so important...

Dzisiejszy post to taki z tych, które może wesprą na duchu lub przemówią do kilku osób. Więc jeśli nie lubisz takich postów to po prostu wyłącz tą stronę :)

Mianowicie... przyjaźń. Często myślimy, że jest prawdziwa, a to wcale nie prawda. Nie chodzi o to, że użalam się swoim losem... Po prostu chcę napisać coś porządnego i z sensem...

Można przyjaźnić się z pewną osobą nawet kilka dobrych lat, mówić, że to ten prawdziwy przyjaciel, spotykać się codziennie... I to faktycznie może być prawdziwa przyjaźń. Ale i fałszywa znajomość. Pojawiają się problemy. Zmiana szkoły? Przeprowadzka? Inni ludzie? Inna szkoła i nowy dom to pół biedy, ale kiedy pojawiają się osoby nieprzyjazne lub po prostu jacyś inni ludzie, przyjaciel odchodzi właśnie do nich. Często tak się dzieje i ten odrzucony stara się walczyć o swoją przyjaźń- być miłym jak nigdy, spotykać się jeszcze częściej itp.

Ale po jakimś czasie zauważa się, że w sumie w ogóle się do siebie nie odzywacie. Przyjaciele zmieniają się czasem nie do poznania. Najpierw mili, sympatyczni, pomocni...Jesteście ja papużki nierozłączki..., a potem? Przekleństwa? Ignorowanie? W końcu staje się to nie do zniesienia i mówi się rzeczy, których normalnie by się nie użyło... Myślisz: "Już nigdy nie będę mieć przyjaciela!!"
Ale spokojnie. Przyjaźń przyjdzie sama... Nie szukaj jej, bo wtedy często okazuje się być fałszywa...

Mam nadzieję, że post mimo iż inny się podobał :)
Do napisania!
Veve!

wtorek, 4 lutego 2014

Dziś w japońskim stylu xD


Hej, Kochani!

Od wczoraj już wszystko jest normalnie(prawie x3). Chodzę do szkoły, wstaję o 6.20, wchodzę na skype i gadu-gadu... Wszystko to co zawsze ^^ I powiem szczerze, że tak jest lepiej, bo mam dłuższy dzień i nie siedzę non stop przy kompie xd(ale jasne jest chyba, że szkoła mogłaby być usunięta xD). 
Od lewej: Japońska wiśnia, cosplay(w tym przypadku z vampire knight) oraz Happy z Fairy Tail :3

Poza tym- przełom! xD Jadę(chyba) na obóz! Dodatkowo otaku :3 Teraz tylko rodzice mojej koleżanki się muszą zgodzić xD Wiecie, pierwszy obóz, warto by pojechać z kimś. Będziemy m.in.: robić cosplay i własną maskotkę Happy'ego z Fairy Tail(takie anime :3 ). Dla mnie- świetnie :D



Skoro już o tych japońskich sprawach- kupiłam Okami!(właściwie to Ookami xD) Gra o białej, japońskiej wilczycy :) Tylko, że xd Muszę ją jeszcze ściągnąć(bo kupowałam na PSN) i z tym problem xd Nie wiem czemu, ale w trakcie pobierania wyskoczyło mi "Zostałeś wypisany"... Wie ktoś może?

No ok, ja spadam :)
Pa pa!